Forum > Demolåtar
Nolink
SYNTH:
Mysigt skön låt JT!
Vad säger du Eddi ska man spela taktfast ha ha. ;)
Dividend:
Taktfasthet åsido.
Jag ÄLSKAR basen och tremolona.
Det är ett snyggt soundscape, bland dina bättre nånsin! Och det finns utveckling i både harmonik och i ljudbild som imponerar. Jag önskar bara en mer konkret melodi :D Men det vet du ju redan om..
Tokai:
"dovt och murrigt" frågar du
Ja, det är basen som bara måste kapas i frekvensen. Slår igenom nåt grymt. Sen digitaldist rätt mycket, verkar som ingen hör det. Kan det vara min lyssning?
Ingen låt som attraherar mig så mycket, inte så mycket som dina tidigare lekfulla alster
Jay Thomas:
--- Citat från: SYNTH skrivet 05.06.2012, 21:00:37 ---Mysigt skön låt JT!
Vad säger du Eddi ska man spela taktfast ha ha. ;)
--- Slut citat ---
Tack Synth! :)
--- Citat från: Dividend skrivet 06.06.2012, 21:33:47 ---Taktfasthet åsido.
Jag ÄLSKAR basen och tremolona.
Det är ett snyggt soundscape, bland dina bättre nånsin! Och det finns utveckling i både harmonik och i ljudbild som imponerar. Jag önskar bara en mer konkret melodi :D Men det vet du ju redan om..
--- Slut citat ---
Tack Dividend! :)
Jättekul att du märker en utveckling, som mitt i smeten är inte det uppmärksammas...
--- Citat från: Tokai skrivet 07.06.2012, 18:01:50 ---"dovt och murrigt" frågar du
Ja, det är basen som bara måste kapas i frekvensen. Slår igenom nåt grymt. Sen digitaldist rätt mycket, verkar som ingen hör det. Kan det vara min lyssning?
Ingen låt som attraherar mig så mycket, inte så mycket som dina tidigare lekfulla alster
--- Slut citat ---
Tack Tokai! :)
Har många knappar på mitt dragspel, nu läggs strax en Ålandsbåtsdisco med kristalleffekter upp... ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida