Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Asti - Rannsakan
Asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 28.05.2012, 20:30:48 ---Hej igen!
Nu har jag ändrat ljudbilden lite lite och lagt till glas som går i kras på slutet - bara för att illustrera det bräckliga i det Asti sjunger om!
Gurano
--- Slut citat ---
Du har fått ihop det bra i senaste mixen tycker jag!
Riktigt flummigt och skönt stick! :)
Lite för mycket reverb på glasklirret kanske... :rolleyes:
/Asti t.f. flummare
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.05.2012, 11:40:03 ---Ja då var jag här igen :)
Svinbra detta boys och kraset i slutet funkar fint.Mixen är ju kalas i denna med sitt reverbfattiga stuk..Fast jag hade nog slängt ett lätt på mastern för lite större scen - vilket jag tycker att ni förtjänar då detta är riktigt bra!
Men nu skall ni inte göra som jag säger utan bara rocka på.
Hattarna åker upp i luften,hela gänget denna gång.
Mike
--- Slut citat ---
Tackar HM - Kul att höra :)
Hur många hattar har du egentligen?
--- Citat från: Eddi skrivet 30.05.2012, 12:26:04 --- :lol: nån åkte in i en kakelfabrik.
--- Slut citat ---
Eller körde in bilen i glasbanken - helt enkelt!
--- Citat från: Asti skrivet 30.05.2012, 15:11:45 ---Du har fått ihop det bra i senaste mixen tycker jag!
Riktigt flummigt och skönt stick! :)
Lite för mycket reverb på glasklirret kanske... :rolleyes:
/Asti t.f. flummare
--- Slut citat ---
Tackar - och kul att du gillar sticket - tycker oxå att det är skönt.
Jo jag vet att jag kanske drog på för mycket reverb på glaset - ska se över det.
Tack för dina bidrag på min idé - hoppas att det blir fler tillfällen :)
/Gurano
Rattlesnake:
+ Bra låt, jag gillar strukturen i hur låten byggs upp och de olika partierna. Bra lirat och sjunget.
- Trummorna tycker jag är för diffusa och utspridda. Viveln försvinner helt emellanåt.
Gurano:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 03.06.2012, 03:09:29 ---+ Bra låt, jag gillar strukturen i hur låten byggs upp och de olika partierna. Bra lirat och sjunget.
- Trummorna tycker jag är för diffusa och utspridda. Viveln försvinner helt emellanåt.
--- Slut citat ---
Tack för kritik - kul att du gillar på det stora hela. Ska fundera på trummorna ang virveln!
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida