Du har hittat ett skönt sound på gitarrerna och spelar bra på klangen! Trummorna tycker jag inte fungerar riktigt - rytmen är OK, men ljudet är "uppochner". Förslag - lyft nivån så det blir mer stuns men det fordrar också att du lägger på ett syntigt lågpassfilter, gärna med diskret (!!) "auto-wah-effekt" och lätt slamrig akustik! Då skulle du få en häftig trip-hop-ambient-motor 
Tack Hasse!

Ett litet projekt för den 2/6 då.

Testade annars att triphoppa trummorna och resultatet blev något annat än ovanstående version men om det blev bättre vete tusan.
Ja, upp med trummorna !
Absolut robc! Det är på G...

Lyssnade just på Perowitch fullt ös och så till denna klart mer lugna låt - allt finns på KR 
Tycker den lunkar på rätt så skönt utan att komma med några överraskningar - du har nåt blås vid 1:20 som var kort men skönt ljud - vilken gura är det du har svaj på (frågade han avundsjukt). Jag tycker att trummorna ligger bra jag. Basliret på slutet är riktigt bra också. Jorå det här gillas.
Edit; Bara namnet får 5 stjärnor vad får du allt ifrån 
Tack Eddi!

Det är en pad från Omnisphere som låter som en flöjt, just där.
Tack för namnåterkoppling, har alltid varit en namn- och lösenordsgenerator...

Mr Jah Tih, du utvecklas och härskar i de domäner du hanterar.
Det du spelar får mig faktiskt att skratta - av glädje - så chill!
Och volympedal igen! Och svaj! Och ingen ton jag kan säga ligger fel. Helrätt är ordet!
Härligt, tack MaxB

Det har blivit mycket gura på sistone, tom så mycket att många av de senaste alstren har kommit till på gura istf piano som ju är mitt egentliga huvudinstrument.

Och nu när jag har införskaffat sopransax, så kanske det blir huvudinstrument istället.