Forum > Demolåtar

JT - Grovel all around - Ny mix 120513

<< < (5/5)

Jay Thomas:

--- Citat från: Wernborg skrivet 15.05.2012, 22:36:37 ---
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 14.05.2012, 10:03:38 ---Tack Wernborg! :) Sitter du i bilen nu?  ;)
Jag passade på att dämpa trummorna i de allra lägsta registren också, tycker att även det blev bättre.

--- Slut citat ---
Ja nu lät gitarren bättre, inte alls så påfrestande mixad som tidigare. Trummorna märkte jag nog ingen skillnad på.

Det där röstljudet var ett annat i första versionen va? Kändes som att du inte spelat in med det ljudet, som att det reagerade fel. Och i fel register här och där också.

--- Slut citat ---

Bra där, tack för återkoppling Wernborg! :)
Mycket riktigt hört att jag ändrade sångljudet mellan mixarna. Är inte nöjd så jag måste botanisera vidare bland det jag har.

slipperman:
Skööön. Tidig morgon, men redan varmt på savannen. Superteleobjektiv. Dallrande luft. Hägring. Mörk skugga i hägringen. Suspence. Tydligare nu. Någon kämpar sig fram. Bestämda steg. Ultrarapid. Svett. Obarmhärtig sol. Svävande gamar. Annalkande fara. Obestämd utgång. Typ.

bjurte:
GRädde med Vanilj!! Mums-Mums!! ;)

HasseFX:
...nu är det bara bra :)  100%

Jay Thomas:

--- Citat från: slipperman skrivet 16.05.2012, 19:40:50 ---Skööön. Tidig morgon, men redan varmt på savannen. Superteleobjektiv. Dallrande luft. Hägring. Mörk skugga i hägringen. Suspence. Tydligare nu. Någon kämpar sig fram. Bestämda steg. Ultrarapid. Svett. Obarmhärtig sol. Svävande gamar. Annalkande fara. Obestämd utgång. Typ.

--- Slut citat ---

Tack slipperman! :)
Vilka härliga associationer! :)

--- Citat från: bjurte skrivet 17.05.2012, 11:48:42 ---GRädde med Vanilj!! Mums-Mums!! ;)

--- Slut citat ---

Tack bjurte! :)

--- Citat från: HasseFX skrivet 18.05.2012, 00:06:18 ---...nu är det bara bra :)  100%

--- Slut citat ---

Tack Hasse! :)
Lurar lite på att byta ut synten mot en kyrkoorgel för att få fram lite mer ödslighet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion