Så bra - Wernis!
Det är nog det här bubblandet jag önskat mig i dina senaste låtar...
Blir lite tagen av hur mycket intensitet här finns samtidigt som det är rätt avskalat. Kul instrumentering, snygg melodi och välgjort!
Använder sällan hatt för att travestera en annan medlem! 
Kul att du tycker det funkar. Tack!
Skön låt! Fina harmonier och snygg mix! Läckert gitarrsound och spel.
Tycker inte du behöver någon annan sångare! I refrängen sitter sången perfekt!
I verserna blir den lite "vass" eller knarrig ibland. Försök få bort det.
Är lite tveksam till "fladdersynthen", kanske lite snyggt gitarrlir där istället..?
Arpeggion ger ett skönt flyt i låten.
Får lite Peter Gabriel-vibbar när jag lyssnar...
/Asti
Tackar! Ja, refrängen kan nog funka. Julianna kommer sjunga på denna sedan, vi kanske kan jämka ihop rösterna. Får se.
Funderar också på att lägga in lite volympedalsexersiser i låten. Samt möjligen och valgitarr. Som ersättning eller komplement till fladdersynten.
Peter Gabriel-vibbar är nog bra va?

Ganska gott att lyssna på. Gillar din röst här. Tycker ändå att rösten är för liten i helheten, då jag lyssnar på låg volym. Vet inte hur det är med hög volym.
Det är asbra på hög volym. Bäst förmodligen. Min röst växer också till en magnifik jätte om du skruvar upp till elva. Supermärkligt.
Skulle lika gärna kunnat ha varit Peter Gabriel som gjort denna låt 
Saknar bara några typiska Peter G tjej körer som hörs tyst med svar!
Gillas skarpt!
Tnx. Peter Gabriel igen. Sledgehammer är nog den enda låt jag hört av honom. Får lyssna in mig lite.
Vi får se hur sången utvecklar sig när Julianna lagt sina bitar sedan.
Jag skulle vilja höra denna utan klicketi-klacket som jag tycker förstör låten genomgående då först kan jag bedöma din röst. Just nu störs den av det där klicketi-i-klacket som är rätt så avskyvärt.
Avskyvärt minsann. Klicket stannar, men kommer att ligga något lägre i nästa version.
Rymdhelikoptern var ok. Kanske väl långt intro. Lit PG-vibbar, aldrig fel. Du sjunger bra och snacka om hopp i melodistämman!
Häftig synthbas, jättesnyggt arrad och lagom svåra harmisar. Outrot kunde väl intensifieras på något sätt, lite väl tomma intet nu. Summa summarum: fyra rymddräkter av fem möjliga. Me gusta si!
Haha. Point taken. 1-0 till dig.

Som jag var inne på tidigare i svaren här så tänker jag testa med lite broderier i intro och outro. Får se vart det bär.
Wow.. gillar återhållsamheten 
Klicketiklack-ljudet som nämndes... kanske du kunde minska på dess volym litet. Bubblorna gillar jag.
Sången är eventuellt lite vass, som redan nämndes... men det lät jag nog mig inte störas av egentligen
Space
Tack!!! Japp, kommer sänka klickljuden.
Ursprungligen var det fler ackord i versen, men då tappade jag bort det meditativa i gitarrfiguren faktiskt. Kul att det noterades.
Bra sångmelodi! Och text.
Tummen upp!
Härligt, tnx!
Tack för glada och "avskyvärda" tillrop. Jag jobbar vidare.