Forum > Färdiga produktioner
Boxcutter - Resurrection of Worlds
Boxcutter:
Tack för fina ord och för kritik. Eddi, bjurte: Tror jag förstår vad ni syftar på med trummorna, jag kan tänka mig att det beror på själva pukans sega attacktid. Jag försökte fixa till det men på grund av mitt rytmiska handikapp så hör jag inte själv när det blir bra och inte. Låter det vara kvar som det är tills vidare.
Jag har försökt fixa till mer bas men det är också svårt utan att det låter grumligt, men nu har jag eq:at upp basen lite, märks det någon skillnad?
slipperman:
Dagens tappade haka 1. Jösses, går det att sno ihop sånt här i sovrumshörnet?! Otroligt snyggt och snygg stämföring. Vad gäller trummorna: lyssna inte på dem, de är midiskadade hela bunten ;) Perfekt symfoniskt häng tycker jag. Hur gör du? Förutom en påtaglig talang, vad använder du för bibliotek? Såg att du tipsade på annan plats om att använda en viss funktion i Cubase, krävs det inte ett vsti3-kompatibelt instrument för det?
//Slipperman
hänförd
HasseFX:
Fantastiskt!
MaxB:
Det är enkelt att gilla det här dynamiska stycket. Kanske saknar jag lite övertoner i stråkarnas spel men antar att det är de lurar jag lyssnar i som saknar lyster och brillians.
Vackert!
Asti:
Snyggt och varierat, både vad gäller harmoni och dynamik!
Gillar bäst övergången som startar med lite "atonala" toner och sedan
ökar i dynamik, strax efter 70 sek. Imponerande!
/Asti t.f. dynamikgubbe
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida