Forum > Demolåtar
karl-Slowmo
karl:
Nice att du blev inspirerad...ja för mig går det i vågor och just nu ganska stiltje men wtf det är sommar och det händer väl lite andra saker i livet också....släng upp låten så man kan lyssna...Allt gott / karl
--- Citat från: stajo skrivet 28.06.2007, 00:19:32 ---man hör att det är karl =).
en skön låt som får en att sitta ner och börja tänka. En känsla som om man sitter med handen under hakan och funderar på vad man gjort och vad som händer etc.
Det är väl det som är meningen att framkalla känslor och få människor att stanna upp och och och.
Har själv haft lite dåligt med inspiration men direkt efter jag hörde din låt tidigare ikväll skrev jag rakt upp och ner en låt, saknas iofs lite text till någon vers men det blir morgondagens jobb...
Tack för inspirationen
/Staffan
--- Slut citat ---
--- Citat från: Larsson skrivet 28.06.2007, 00:34:17 ---mysig låt..men det hade vart bättre om du inte talat om gitarr gnisslet..för nu tänkte jag uteslutande på det! :lol:
och det är vissa gnissel som är väldigt höga..men jag gillar annars akustiskt gnissel(& även nu med)
men väldigt bra sång & fina stick i låten
mycket lekfullt & levande..låten är lungn men instrumenten rullar på snyggt & det sitter
som sagt
väldigt skön låt..snyggt jobbat!!:)
--- Slut citat ---
Tnx Larsson och kul att du tycker den är skön...har lokaliserat frekvenserna och ska väl minska ett par dB på gnisslet :huh: B) Allt gott / karl
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida