Forum > Demolåtar
karl-Slowmo
karl:
mahan...tackars för lyssningen och du har säkert rätt om basen....tnx /karl B)
DåligtGehör....tnx för dina åsikter...tror nog du fått med allt tnx / karl
HM...tnx, kul att du tycker det funkar... B) / karl
Wernborg:
Åh vad fint gitarrspel och arr i övrigt.
Det där blåsljudet låter inget vidare. Trummorna är helt fel till denna låt. Ljudmässigt. Jag vill ha akustiskt. (typ... :unsure:)
Jättefin låt och underbar sång. Har sagt det tidigare, men tycker fortfarande du ska kolla upp Bruce Hornsby, om du inte redan gjort det. :)
"Hiding" vid 2,40, där sprack högtalarna.
karl:
tnx Wernborg för dina öron....mm det vore helt klart fint om man kunde ha levande trummor men... det får bli senare...Jag vet att du tjatat :P om Bruce förrut och jag lyssnade den gången på vad kommer jag inte ihåg nu men jag tror jag var överens med dig iaf...ska lyssna vidare :rolleyes: och duu...du kan skicka räkningen för högtalarna :unsure: ska fixa 2:40 B)
tack igen... / karl
stajo:
man hör att det är karl =).
en skön låt som får en att sitta ner och börja tänka. En känsla som om man sitter med handen under hakan och funderar på vad man gjort och vad som händer etc.
Det är väl det som är meningen att framkalla känslor och få människor att stanna upp och och och.
Har själv haft lite dåligt med inspiration men direkt efter jag hörde din låt tidigare ikväll skrev jag rakt upp och ner en låt, saknas iofs lite text till någon vers men det blir morgondagens jobb...
Tack för inspirationen
/Staffan
Larsson:
mysig låt..men det hade vart bättre om du inte talat om gitarr gnisslet..för nu tänkte jag uteslutande på det! :lol:
och det är vissa gnissel som är väldigt höga..men jag gillar annars akustiskt gnissel(& även nu med)
men väldigt bra sång & fina stick i låten
mycket lekfullt & levande..låten är lungn men instrumenten rullar på snyggt & det sitter
som sagt
väldigt skön låt..snyggt jobbat!!:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida