Forum > Demolåtar
I Charons båt :)
Dividend:
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 23.06.2007, 20:39:39 ---Musiken är bra men tyvärr så duger inte ljuden på långa vägar, låter tyvärr plast i mina öron.
Det kanske iofs inte går att åstadkomma verkligare ljud än så här när det gäller klassiska instrument?
--- Slut citat ---
Tack. Jo, det går att göra en hel del.
Detta är inte den slutliga instrumenteringen f ö.... HAr varit lat och lade upp låten lite tidigt kanske
Dividend:
--- Citat från: ynot skrivet 24.06.2007, 04:06:27 ---gillar tema fugurerna mycket
kanske skulle kunna behöva lite mer utrymme mellan instrumenten.
o att sträkarna kune få åka lite lugnare så det blir lite mer konstraster...
tony
--- Slut citat ---
Det har du helt rätt i :)
mahan:
Tjohej Per!
Mycket musik och bekanta teman men måste nog hålla med om detta låter MONO, är detta kanske nån mellenversion med opanorerade intrument? Nu liggar allt i mitten sas och sliter om utrymmet. Det fina stora Per-soundet saknas. Kolla versionen eller så ska du ta tag i panoreringsknobarna. Allt låter annars mjukt o behagligt, gäller bara att få detdär "stora" you know! :)
h. Johan
equality:
--- Citat från: Dividend skrivet 24.06.2007, 04:04:32 ---grötighet är en fin balansgång, jag gillar ju gärna två-tre teman samtidigt.... Men mono??? Som i icke-stereo??
--- Slut citat ---
Ja precis ingen stereo alls, allt i mitten i mina lurar iaf... :mellow:
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 24.06.2007, 04:30:05 ---Tjohej Per!
Mycket musik och bekanta teman men måste nog hålla med om detta låter MONO, är detta kanske nån mellenversion med opanorerade intrument? Nu liggar allt i mitten sas och sliter om utrymmet. Det fina stora Per-soundet saknas. Kolla versionen eller så ska du ta tag i panoreringsknobarna. Allt låter annars mjukt o behagligt, gäller bara att få detdär "stora" you know! :)
h. Johan
--- Slut citat ---
knobat fram ett panorerat stycke nu. Och gjort några smärre ändringar. Update kommer snart. Jobbar på melodin, och jobbar för att få tag i sångerska/sångare. (Jag har 2-3 att välja mellan, men de har ju liv de också ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida