Forum > Demolåtar
JT - Kickin in
Jay Thomas:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.04.2012, 23:39:16 ---Det var inte så här för några år sen!
Nu sitter jag och kopierar musik på en dator från disk till disk och lyssnar samtidigt i en annan dator på din nyaste version här. Det låter pro på ett sätt det inte alls gjorde för några år sen. Du luras så att det låter som det skulle kunna vara nån sån där stor grupp som spelar här i bakgrunden. Shit mannen, tror inte bara man kan skylla på att du har shyssta ljud. Du är lite av en mästare att peta fram de rätta ljuden också.
--- Slut citat ---
Stort tack MaxB! :wub: :)
Övning, övning och åter övning. Och en del flyt... ;)
Larsson:
Hej Jay Thomas
välspelat & luftigt ,å atmosfäriskt
skitskönt synthljud som har lite elgitarrens roll i början
gillar detta ..
mera måndags flumm! :wub:
/Larsson
(edit) EZ-Versionen är det jag lyssnat på
Jay Thomas:
--- Citat från: Larsson skrivet 22.04.2012, 00:39:28 ---Hej Jay Thomas
välspelat & luftigt ,å atmosfäriskt
skitskönt synthljud som har lite elgitarrens roll i början
gillar detta ..
mera måndags flumm! :wub:
/Larsson
(edit) EZ-Versionen är det jag lyssnat på
--- Slut citat ---
Tack så hemskt mycket Larsson! :)
Idag blir det nog syntbaserad söndagsflumm då armarna är helt slut efter två dagars skogsröjning... ;)
mahan:
Tjou JT!
DEtta stycke satte sig på en liten plats i mitt hjärta, ju längre låten gick dess mera närmade sig den mitt hjärta... Och nu efter tredje lyssningen sitter den perfekt!
En av dom bättre av dina låtar har sett dagen ljus, mycket luftigt och bra arr som inte kan lämna nån kall!
Bra jobbar här JT!
h. johan
Bribedant:
Så mycket bättre det blev med Vintage på EZ. Riktigt skön stämning i det här spåret. Nästa så att jag skulle vilja ha ett stereotremolo på elpianot för att riktigt kunna hallucinera fram de rosa såpbubblorna ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida