Kontrollrummet

Eddi - Youre Not Alone

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
LÅTNAMN:          Your Not Alone
ARTIST/GRUPP:  Eddi
GENRE:             Stagerock
LÅTLÄNGD:        3:58
KOMPOSITÖR:    Eddi
PRODUCENT:      Eddi
EV. MEDVERKANDE: Nope


INSPELNINGSÅR:Okido nu är IKEA-låten färdigbyggd. Eftersom det är en smal nisch så förväntar jag mig inte några omvälvande nya förslag så jag slänger upp den som färdig. Wernis har haft en del bra idéer som jag inte har följt alls känner jag men det var ändå kul med den feeden. Jag tycker att det här är en av de bästa proddarna jag har gjort om sedan inte rösten riktigt håller för det så är det väl så, dessvärre.

TEXT:
There's a sign on the road to nowhere that says you're second from home
There's a portal that will lead you to where human thoughts been born
You have to beg steal and borrow to accomplish your sacred goal
And there's a lot of missions to go through
Until you feel that your heart is whole

Reffe:
But you're not alone, there is always someone ahead
No you're not alone its better to be alive than dead
No you're not alone gather up people and speak your word
No you're not alone the silence has end and you're voice will be heard

Vers 2:
You possibly don't know the reason we were lost in space
Its a riddle without a clue
We came from nowhere, just gone without a trace,
just gone without a trace

Gjorde om mastern till en ny som inte är lika skräpig men kanske något lägre volym fast bättre basig om ni fattar. :blink:
« Senast ändrad: 03.08.2012, 20:58:54 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Basen ligger på något konstigt sett i ljudbildenm inte centrerat men i nån slags widener? Fixa gärna det på något sätt. Live-spelning hör jag.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Sitter inte på världens lyssning nu men det här verkar spännande - kommer att tänka på "krautrock" som Amon Düül... :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Basen ligger på något konstigt sett i ljudbildenm inte centrerat men i nån slags widener? Fixa gärna det på något sätt. Live-spelning hör jag.
Ja det är en massa reverb och widener och allt möjligt men det är ju en Live som sagt blir ett helt annat ljud i studion.

Sitter inte på världens lyssning nu men det här verkar spännande - kommer att tänka på "krautrock" som Amon Düül... :)
Kul - får kolla upp "Krautrock"
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.

Words - och bort med make upen på basen!  ;)
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.

Instämmer också!
Inte alls tokig låt!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Även om jag nog är den ende som tar upp detta  :rolleyes: så tag det i övervägande - sluta mixa bort din sång och lyft istället fram det som är bra.
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Till skillnad från de andra så tycker jag att du ska lyfta fram sången :)
En bra grund att bygga vidare på - ser fram emot verre 2

Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.
Tack för tyck W :D Nu finns förhoppningsvis en ny stämma att bedöma.
I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.

Words - och bort med make upen på basen!  ;)
Tack för tyck MB  :D StereoWidener borta

I någon utav festivallåtarna där du sjöng hörde jag för första gången din sångröst som den verkligen låter. Den är helt ok, och har en egen karaktär. I denna mix är den borta igen. Visst den finns där, men under ett antal lager av make-up.

Min tips innan jag lyssnar vidare blir att sluta mixa bort din sång och istället lyfta fram det som är bra.

Instämmer också!
Inte alls tokig låt!
/Asti

Tack för tyck Asti  :D Hade inte CPG haft ont i halsen han med så kanske jag hade frågat honom om han ville sjunga.

Även om jag nog är den ende som tar upp detta  :rolleyes: så tag det i övervägande - sluta mixa bort din sång och lyft istället fram det som är bra.


Du menar resten av låten alltså  :P Tack för tyck Biken
Till skillnad från de andra så tycker jag att du ska lyfta fram sången :)
En bra grund att bygga vidare på - ser fram emot verre 2

Gurano

Oss emellan så tror jag det är det dom menar - men dom kan inte så mycket om mixeri som du o jag ssschh säg inget. Tack för tyck Gurano :D

Nu en ny studieinspelning i toppen där publiken inte fick plats - inte heller stereowidener och ett gäng andra plug-ins men resultatet är inte helt naturalistiskt vad gäller min voice ändå det funkar liksom inte på den här låten. Men jag hoppas att själva låten och arret kommer fram mer nu. :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Tycker sången fortfarande är jättekonstigt mixad. Helt utan botten med en delay-overdose. Sedan eq-ad lite som en telefons frekvenser.

Tips på effektkedja:

Högpassfilter mellan 50-100 på ett ungefär.
kompressor 4:1
Kompressor 3:1
Åttondelsdelay med ett par studsar. Väldigt låg i mix. Bara så det kan anas.
Reverb. Ett par sekunder långt, högpassat och måttlig mängd i mix.

Om du vill ha stereoeffekt så testa det på refrängerna kanske, fast dubba på riktigt.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Du gör avancerad musik nuförtiden!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tycker sången fortfarande är jättekonstigt mixad. Helt utan botten med en delay-overdose. Sedan eq-ad lite som en telefons frekvenser.

Tips på effektkedja:

Högpassfilter mellan 50-100 på ett ungefär.
kompressor 4:1
Kompressor 3:1
Åttondelsdelay med ett par studsar. Väldigt låg i mix. Bara så det kan anas.
Reverb. Ett par sekunder långt, högpassat och måttlig mängd i mix.

Om du vill ha stereoeffekt så testa det på refrängerna kanske, fast dubba på riktigt.
Jag har nog en rätt speciell röst. I alla fall ibörjan äär det inspelat med en preamp som ger lite telefon  sedan följer refräng med en mer öppen preamp dels lead "kör" på sista fraserna och så finns en falsett på "youre not alone" men jag anar att du menar första rösten där delay finns inte på det övriga.

Du gör avancerad musik nuförtiden!
Ja det händer lite mer kanske :wub:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou Eddi!
Gillar denna Ikeapoplåten mycket! Många olika utrymmen och finurliga möbler vi åker igenom.
Introsångens telephonesound passar prexis och den lilla orgel (eller gura?) riffen som passerar genom hela verket är åxå fångande.
Choruset är kanske aningen överbelastat sådär med tanke på ljudbilden, men annars jäkligt gott arrat och bra dynamik i hela kalaset.
Sången aningen spookie på sina ställen men samtidigt ger den en mottaglig fresh bild av... ja just de... IKEA!
Bra jobbat, gillas!

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tjou Eddi!
Gillar denna Ikeapoplåten mycket! Många olika utrymmen och finurliga möbler vi åker igenom.
Introsångens telephonesound passar prexis och den lilla orgel (eller gura?) riffen som passerar genom hela verket är åxå fångande.
Choruset är kanske aningen överbelastat sådär med tanke på ljudbilden, men annars jäkligt gott arrat och bra dynamik i hela kalaset.
Sången aningen spookie på sina ställen men samtidigt ger den en mottaglig fresh bild av... ja just de... IKEA!
Bra jobbat, gillas!

h.  johan

:lol: bygg din egen låt finns nu i fyra färger hos IKEA
Tack för tyck Mahan :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ok nu har jag sjungit in igen utan preamps men fixat med ljudbilden ändå men sången är så gott som naturell - funkar det bättre tro?

Borttaget lät inge kul alls :P

« Senast ändrad: 13.04.2012, 11:17:28 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Mycket bättre. Ganska ojämn dock i signal. Lite hårdare komprimering möjligen. Kanske också backa lite på reverbets inblandning i mix.

Riktigt cool basgång i denna.

Lite långt parti utan sång eller någon annan melodi i mitten.

En elgitarr har väldigt trasigt ljud. Den som lägger ackord här och där. Trasigt tycker jag också kan vara coolt, men jag tycker nästan du ska trasa sönder den ännu mer. Gröp ur den i botten också, det tar för stor plats.

Häftig låt detta.

 :)



Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Mycket bättre. Ganska ojämn dock i signal. Lite hårdare komprimering möjligen. Kanske också backa lite på reverbets inblandning i mix.

Riktigt cool basgång i denna.

Lite långt parti utan sång eller någon annan melodi i mitten.

En elgitarr har väldigt trasigt ljud. Den som lägger ackord här och där. Trasigt tycker jag också kan vara coolt, men jag tycker nästan du ska trasa sönder den ännu mer. Gröp ur den i botten också, det tar för stor plats.

Häftig låt detta.

 :)


Jaha inte så rockig röst precis men den är kanske behagligare än den förra :blink:
Jag la en limiter på mastern och tror inte att jag har någon komprimering där men det kanske behövs hm.. dålig på sånt där. Mer urgröpt gura blir den inte lite tunn då - ja jag ska se vad som händer. Och transporten i mitten - det saknas en vers måste skriva den först.
Tack för bra tyck W  :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Skön låt Eddi.

Jag missade ditt första sångpålägg..Det här funkar tycker jag.Fräck låt, håller med Wernis,basgången är cool!

Fyra hattar slet sig ur mina händer då vi har det blåsigt i norrbotten idag.I natt stormade det så plåtarna på balkongräcket levde sitt eget liv ackompanjerade av vinden,nästan som musik..Inte lika kul när man skall försöka sova dock :(

Rocka på

Mike


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
 :lol: Tack för de fyra hattarna HM - lyssna igen kanske får 4,25 hatt?

Okido nu är IKEA-låten färdigbyggd. Eftersom det är en smal nisch så förväntar jag mig inte några omvälvande nya förslag så jag slänger upp den som färdig. Wernis har haft en del bra idéer som jag inte har följt alls känner jag men det var ändå kul med den feeden. Jag tycker att det här är en av de bästa proddarna jag har gjort om sedan inte rösten riktigt håller för det så är det väl så, dessvärre.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Tyckte en synt eller nått i början tog för mycket fokus från den sången men jösses så bra sången kan låta sen då! Nästan Gabriel i nån spricka längre fram.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tyckte en synt eller nått i början tog för mycket fokus från den sången men jösses så bra sången kan låta sen då! Nästan Gabriel i nån spricka längre fram.
Jösses PG nä inte riktigt va.... men tack för kommentaren :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Tyckte en synt eller nått i början tog för mycket fokus från den sången men jösses så bra sången kan låta sen då! Nästan Gabriel i nån spricka längre fram.
Jösses PG nä inte riktigt va.... men tack för kommentaren :D

Lyssna vid 125-130 så förstår du vad jag menar!  :wub:
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Skönt Intro och soundet på hela låten är fräckt och Coolt..(kanske att den trasdistade Guran kunde sänkas något)
Finge man önska något skulle det vara lite 'distinktare' bas/Drms... :huh: ;)

Bra låt tamefn...
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Se där ja!
Mycket bättre sång nu när den kommer fram - särskilt sista versen.
Basen är riktigt snygg - hörs mer i början än slutet.
Är inte riktigt vän med de där synth-svepen (det är bara min allergi)
Bra låt
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tyckte en synt eller nått i början tog för mycket fokus från den sången men jösses så bra sången kan låta sen då! Nästan Gabriel i nån spricka längre fram.
Jösses PG nä inte riktigt va.... men tack för kommentaren :D

Lyssna vid 125-130 så förstår du vad jag menar!  :wub:
Aha jag vet vad du menar gör PG såna hopp ja kanske det.  :wub:

Skönt Intro och soundet på hela låten är fräckt och Coolt..(kanske att den trasdistade Guran kunde sänkas något)
Finge man önska något skulle det vara lite 'distinktare' bas/Drms... :huh: ;)

Bra låt tamefn...
Ja kan hålla med om trasguran samtidigt som den SKA skita till det, ambivalent där. Jag klarar nog inte att få upp trummor & bas mer om jag inte ska göra om hela mixen- trevligt svärord där. Tack för tyck Bjurte  :D

Se där ja!
Mycket bättre sång nu när den kommer fram - särskilt sista versen.
Basen är riktigt snygg - hörs mer i början än slutet.
Är inte riktigt vän med de där synth-svepen (det är bara min allergi)
Bra låt
Hela låten är en balansakt  B) - håller med om synten samtidigt inte hehe. Tack för tyck Biken  :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Tycker det här blev riktigt kul! :) Verkar som du lyckats befria hjärnan från konformativitet (vicke jäkla ord...) Hur ofta sitter man inte och petar med något för att senare komma på vem man härmar... Det är verkligen eget på ett positivt sätt! :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tycker det här blev riktigt kul! :) Verkar som du lyckats befria hjärnan från konformativitet (vicke jäkla ord...) Hur ofta sitter man inte och petar med något för att senare komma på vem man härmar... Det är verkligen eget på ett positivt sätt! :)

För ovanlighetens skull så har jag faktiskt en inspirationskälla till låten och det är 30 seconds to mars - closer to the edge i det här fallet. Inte särskilt många likheter kanske men som sagt en inspirationskälla.
Tack för tyck Jocke :D
« Senast ändrad: 14.04.2012, 16:41:15 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Mysig låt-bra text och reffen bryter bra och låter snyggt.
Spännande ljud och bra sång.
En bra låt !!!!!


mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Tycker det här blev riktigt kul! :) Verkar som du lyckats befria hjärnan från konformativitet (vicke jäkla ord...) Hur ofta sitter man inte och petar med något för att senare komma på vem man härmar... Det är verkligen eget på ett positivt sätt! :)

För ovanlighetens skull så har jag faktiskt en inspirationskälla till låten och det är 30 seconds to mars - closer to the edge i det här fallet. Inte särskilt många likheter kanske men som sagt en inspirationskälla.
Tack för tyck Jocke :D

När musik inspirerar är det nog inte covers man ska göra...??? Ibland hör man något och tänker: "Åh f*n - så kan man också göra!" Det behöver ju inte vara efterapning utan spärrar och begränsningar som släpper från tanken. :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Bra spån där Jocke och Eddi. Jag väntar själv på att inspireras av en av Eddis gamla blueslåtar som han snart ska spela in och dela med sig av. Den hoppas jag att vi kan få att låta liknande det sound munspelaren Gary Primich har på plattan "Indian" (låt 4, 5, 10 eller 11)  B)
Något sånt hoppas jag att vi kan få till. Då blir det inte exakt som nån annans musik utan snarare något eget som är filtrerat genom något annat. Det tror jag samtidigt är ett bra sätt att utvidga det egna musikskapandet. Så, när kommer bluesen Eddi!  ;)

Eddi, menar du Yes platta "Close to the edge" (inte "närmare" utan "nära")  :wacko:
« Senast ändrad: 14.04.2012, 17:43:11 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jag menar den här och bluesen kommer ska bara hitta den först :)

Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad slipperman

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 120
    • Visa profil
Coolt att skruva till olika ljud på sången! Solot efter första refrängen: hade det inte varit idé att försöka separera de olika gitarrerna genom att placera dem lite olika, kanske bara panorera isär dem. Nu konkurrerar själva solot med med den brötiga effektgitarren. Sen tror besservisserman också att du ville göra hjärtat helt och inte göra ett hål i det. :wacko:


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Coolt att skruva till olika ljud på sången! Solot efter första refrängen: hade det inte varit idé att försöka separera de olika gitarrerna genom att placera dem lite olika, kanske bara panorera isär dem. Nu konkurrerar själva solot med med den brötiga effektgitarren. Sen tror besservisserman också att du ville göra hjärtat helt och inte göra ett hål i det. :wacko:
Jo du har helt rätt har redan lagt guran till vänster på cubase. Det där med hole var ju kul självklart menar jag helt och inte ihåligt men det finns inget som rimmar så nu får det bli ihåligt hur dumt det än är. Ny version kommer upp. Tack för tyck Slipper :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad slipperman

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 120
    • Visa profil
...men det finns inget som rimmar så nu får det bli ihåligt hur dumt det än är...

Textljudet rimmar även om inte bokstäverna gör det!