Keep ém comin´keep ém comin´boys and girls,vi gillar kommentarer

Bjurte:
Oki Bjurte,vi stannar här med påläggen - sorry Eddi

Hammond/piano tanken är god,men den slog aldrig mig.Jag förstår och "hör" vad du var ute efter..Vi har den med enbart piano å sång,så alla möjlighter finns..fast vi tycker den är rätt fräck så här.
Pålle,ja han viskade åt mig också - nu räcker det

Kul att du gillade denna dänga Bjurte,det värmde gott i själen.
Eddi:
Jag är helt övertygad att det skulle bli bra med ett arr ala trummor/bas/elgura/piano och nån synth matta..Men man kör på det man hör först i huvudet.Man kan alltid göra flera verrar av en låt,men det dödar lite av inspirations "flowet" för mig..Och det är inte bra.En låt ett arr,sen får det bära eller brista.Sedan när man blir världsberömd så får man leva med alla covers på sin låt

skojade lite men du fattar nog det.
Seven up:en:
Oki,fler sågningar på sångljudet - det noteras och åtgärd kommer.Slutet lämnar vi nog så här då det är det där why som skall eka ut i evigheten..Jag hade ett alternativ slut som drog mot dur och var betydligt gladare men det sabbade feelingen,så jag å Göran spikade det här.Jag känner mig stolt över ditt omdöme över min sång,och både jag och Göran trivs med att du gillade låten - det värmer gott.Och betyget vi fick renderar en sån här -

Wernis:
Jo jag håller med det är lite vasst i mixen.Det påverkar främst sången.Jag har rätt dov lyssning så jag brukar kompensera med en liten topp i övre mellan/låga diskanten innan jag skickar sångfiler för collab.Göran drog på lite han också och då blev det lite för mycket när han totalmixade rubbet..Kul att du gillade denna dänga/ballad Steffo,det värmde gott.Noterar sustainpedaleriet..
##########################################################
Bland det bästa med KR är det jag nyss gjort,svarat på kommentarer.
Det är med stor glädje jag läser vad ni skrivit.Jag känner mig mycket stolt och Göran gör säkert likadant där han sitter med ett icke fungerande/frustrerande internet..
Vi fixar mixen till veckan och tackar alla för att ni lyssnar och skriver vad ni tycker.
Mike/Göran