Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - "Regn"

<< < (7/9) > >>

Marruschkka:
En rar låt som säkert tilltalar en Svensktoppspublik i första hand.

Fina insatser av alla inblandade som vanligt :D

/Marre

Eddi:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 31.03.2012, 16:44:18 ---En rar låt som säkert tilltalar en Svensktoppspublik i första hand.

/Marre

--- Slut citat ---
För norska läsare - rar står i detta sammanhang för koselig.

Marruschkka:

--- Citat från: Eddi skrivet 31.03.2012, 16:46:58 ---
--- Citat från: Marruschkka skrivet 31.03.2012, 16:44:18 ---En rar låt som säkert tilltalar en Svensktoppspublik i första hand.

/Marre

--- Slut citat ---
För norska läsare - rar står i detta sammanhang för koselig.

--- Slut citat ---

Ja, sannerligen var det den svenska betydelsen som jag menade ;) :lol:

Tack Eddi!!

/Marre

ydderF:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 31.03.2012, 13:37:39 ---Jag tycker faktiskt ni är rätt unika. Instrumentringen i kombination med trevliga popmelodier tycker jag är ett helt okej äktenskap och inte så vanligt. Visst kanske inte så spännande alla gånger och inget som jag personligen hoppar högt av. Men det puttrar lixom på sådär mysigt som många vill ha det framför brasan, i bilen, runt lägerelden mm med fina och innerliga texter och allt är oklanderligt framfört. Vill man tuffa till det en millimeter så kan man ju lyssna lite på Del Amitri som har lite samma instrumentval i sin musik, men kör det lite rockigare. Dom använder sig av förutom trummor, bas och teleguror även av banjo, mandolin, dragspel, stråkinstrument, slide-gitarrer av olika typer mm.

Som vissa har påpekat så posta era alster under nyheter istället (så som du brukar göra med dina videos Freddy, kanske t.o.m posta dom tillsammans med en lite video  :) för att höja upplevelsen ytterligare)

Demoforumet är ju dom flesta så inkörda på här att det är ett givande och tagande, där man både ger kritik och tar emot och använder sig av kritik.

Kör ni under nyheter så vet vi ju att ni bara vill dela med er av ert senaste alster och ni slipper det mesta av påföljande kritik och kan endast åtnjuta lovorden och kanske en och annan suring  :D

Ha're gött

Micke

--- Slut citat ---

Tack för det, Micke!
Jag har lärt endel här på demo forumet. Jag tycker det interessant at höra vad folk tycker om musiken.
Jag har tyvärr inte tid att lyssna så mycket på vad som blir postad här.
Om det resulterar att folk inte kommenterar Gränslandet, so be it.
När jag hade tid att vara här, så spelade jag bla lapsteel, dobro på folks låtar.
Vanligvis tar jag 3-4000 kr för det, eftersom det är mitt jobb.
Vil inte häva mig med detta, men det var mitt sätt att "ge tilbaka" til forumet.

Tack igjen alla, för at ni lyssnar och kommenterar. :)

jonnerstone:

--- Citat från: ydderF skrivet 31.03.2012, 19:23:55 ---
Vil inte häva mig med detta, men det var mitt sätt att "ge tilbaka" til forumet.

--- Slut citat ---

...och det tror jag många är tacksamma för. För mig får du/ni posta var ni vill, mer som en litet råd  :). Jag skulle inte posta en korea-låt (mitt band) under demosektionen eftersom vi precis som ni har ett bolag i ryggen, så då får det bli nyheter istället. (såvida den inte fortfarande är på idé-stadiet och jag vill ha lite vettig feedback)

Bra låt btw...som alltid  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion