Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Girly - Drömmar

<< < (3/9) > >>

Harmonica mike:
Absolut,bara att lira vidare.

Jag ser vikingabyn där lugnet har lagt sig efter en hektisk dag med allehanda sysslor..Dimman från sjön glider över avskrädeshögen in mot långhusen och jagar undan skuggor av flyende svultna hundar..Släng in ett kort vargyl.

Mycket stämningsfullt detta Göran,det här kan man göra mycket med..En mörk avlägsen berättande röst som mumlar hemligheter om livet och drömmarna - Tor,Oden och Valhalla etc..Hårdrocks cresendo eller nåt..Många möjligheter som sagt..

Jobba på

Mike

bjurte:
Skönt Flummarstycke,och se där,lite valsång oxo.. :)
Men vart ska det hän ??
Ett Intro kanske?

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.03.2012, 09:41:36 ---Absolut,bara att lira vidare.

Jag ser vikingabyn där lugnet har lagt sig efter en hektisk dag med allehanda sysslor..Dimman från sjön glider över avskrädeshögen in mot långhusen och jagar undan skuggor av flyende svultna hundar..Släng in ett kort vargyl.

Mycket stämningsfullt detta Göran,det här kan man göra mycket med..En mörk avlägsen berättande röst som mumlar hemligheter om livet och drömmarna - Tor,Oden och Valhalla etc..Hårdrocks cresendo eller nåt..Många möjligheter som sagt..

Jobba på
Mike

--- Slut citat ---
Himla kul att du gillar - vargyl..ingen dum idé - ska leta rätt på ett sådant

--- Citat från: bjurte skrivet 28.03.2012, 20:19:52 ---Skönt Flummarstycke,och se där,lite valsång oxo.. :)
Men vart ska det hän ??
Ett Intro kanske?

--- Slut citat ---
Ja vart ska detta leda :)
Har just precis nu lagt på fetgitarrer...men vet inte om jag vågar att lägga upp den versionen - ni kanske tycker att jag sabbat den totalt :)
/G

Gurano:
Hehe
Eftersom Mahan var lite orolig att jag lagt guran åt sidan så tänkte jag fläska på nu - la på feta distguror. Bryter kraftigt mot det tidigare i låten, men kanske på ett bra sätt - funkar det? eller ska jag ta bort det och fortsätta på det lugna temat rakt igenom - osäker? Gurorna är omixade - endast direkt inlagda för typ 5 minuter sedan.

/Gurano

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Dreams.mp3[/mp3]

MaxB:
Lite fräckt faktiskt. Men bör ha lägre volym på gitarrerna och kanske mindre diskant. Galet brake från de stora skogarnas mystik-musik.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion