Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Girly - Drömmar
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.03.2012, 21:26:24 ---Lite fräckt faktiskt. Men bör ha lägre volym på gitarrerna och kanske mindre diskant. Galet brake från de stora skogarnas mystik-musik.
--- Slut citat ---
Kul att det föll i god jord :)
Du har rätt om guranivån - sänkte dem lite nu. Men jag la även på vargyl på gurorna efter HMs tips... för att inte helt släppa naturen under det partiet tänkte jag. :D
Gurano
MaxB:
--- Citat från: Gurano skrivet 28.03.2012, 22:17:58 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 28.03.2012, 21:26:24 ---Lite fräckt faktiskt. Men bör ha lägre volym på gitarrerna och kanske mindre diskant. Galet brake från de stora skogarnas mystik-musik.
--- Slut citat ---
Kul att det föll i god jord :)
Du har rätt om guranivån - sänkte dem lite nu. Men jag la även på vargyl på gurorna efter HMs tips... för att inte helt släppa naturen under det partiet tänkte jag. :D
Gurano
--- Slut citat ---
Ser inte var du lagt uppdateringen med vargvrål. Första inlägget eller snart?
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.03.2012, 23:15:20 ---Ser inte var du lagt uppdateringen med vargvrål. Första inlägget eller snart?
--- Slut citat ---
Tja
Det finns bla i översta inlägget?
Men det kan vara så att du måste stänga ner webläsaren och sedan öppna den igen för att din läsare ska förstå och tömma minnet på den förra versionen.
/Gurano
Harmonica mike:
Nu börjar man känna igen sig :)
Jag tycker guran och det nya sitter klockrent.Mycket filmiskt och drömkaraktär..Vet inte om jag kan tillföra nåt här..
Kanske nog så många vargyl,effekten försvinner med mängden,använd ett par yl så blir det perfa..Gura partiet står sig fint utan vargar tycker jag :)
Bra så här,jag testar med pratsång då det blivit lite lugnare :D
Mike
hogge:
Hmmm.. Blev lite förvånad över mig själv här.. Förväntade mig värsta indienköret, men satte på låten! Gick genast över till Twitter och blev där sittandes med denna i lurarna.. Njutbart!!
Efter ett tag så undersökte jag VAD som spelades och hittade tillbaka till KR... Imponerad... detta var drömskt och trollikt.. Fastnade!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida