Ja visst ger den liggande skäran med dess närhet till Venus och Jupiter en magisk stämning.
Det här är ett rart och vackert stycke. Öva in det så att det sitter hundra och spela in!
Skönt pianoljud förresten, vad använder du?
Tack MaxB!

Fångade tom Mars med kameran/teleskopet igår, även om det mest blev en orange korv...

Jag måste tyvärr erkänna att jag aldrig mer kommer att kunna spela detta stycke, läser nämligen inte noter alls och gehöret börjar suga rejält. Får se om jag kan ta mig den enorma tiden det krävs men jag tvivlar på det.

Mmmm.
Fint förstakaffekoppenpåmorgonenmu sik detta JT,mycke känsla.Håller med Max om pianoljudet,grymt bra.
Jag skickar upp tre och en luggsliten blueshatt i luften och tackar för stämningsfull musik denna tidiga morgon..
Mike
Härligt Mike, tack!

Jag fångar hatten och drar den över huvudet, så kan jag se ut som en hattnifnattpianistwannabe...

Pianot ifråga är Sampletekks stora Yamaha C7-flygel. Grymt välljudande och extremt stort... Laddar jag in maxversionen i Kontakt/Cubase, så är det inte mycket annat som får plats. Men grymt bra är den. Jag har ju en hel uppsjö av pianon från NI, East West mfl men detta gillar jag bäst helt klart.