Forum > Demolåtar
Dividend feat Wernborg - Visa från Älvsjö
Dividend:
SLängde upp ny verre, långtifrån klar, med massa ny idéer i anknytning till första utkastet.
Det finns en oboe där nu, från ewql - litegrann i annat rum, men vad gör man? :)
Tycker det börjar bli nåt slags grund nu. Några tankar, åsikter, spott och spe? :)
Light Head:
Tycker att det börjar bli välpolerat,, en tydligare röd tråd. Oboe'n funkar finfint! Även om den har en liten midifierad touch.
Bara att fortsätta, känns som om det finns med det mesta, en bättre avslutning så är den "klar" för hård granskning. :-)
Lyssnar igen, det är en bra melodi!! B)
HasseFX:
...trevligt arrangemang :) Nu drar det klart åt filmmusik-hållet! Inte så förtjust i accellerationen dock, som låter onaturlig...
Jay Thomas:
Fint som snus detta! :) Pianot ligger fint med en Johanssonskt touch och de övriga instrumenten kommer in alldeles schangdobelt! :)
Får mig att tänka på alla naturfilmer som Arne Sucksdorff gjorde. :)
Dividend:
--- Citat från: Light Head skrivet 27.03.2012, 08:34:37 ---Tycker att det börjar bli välpolerat,, en tydligare röd tråd. Oboe'n funkar finfint! Även om den har en liten midifierad touch.
Bara att fortsätta, känns som om det finns med det mesta, en bättre avslutning så är den "klar" för hård granskning. :-)
Lyssnar igen, det är en bra melodi!! B)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar den LH! Kanske skulle fila lite till på oboen, fast jag fattar inte hur låta mer realistisk :D Är inte så bra på oboe-sound, tycker det låter bra hehe :)
--- Citat från: HasseFX skrivet 27.03.2012, 10:06:00 ---...trevligt arrangemang :) Nu drar det klart åt filmmusik-hållet! Inte så förtjust i accellerationen dock, som låter onaturlig...
--- Slut citat ---
Kul att arret funkar! Filmmusik? Kanske. SKa fixa accelerationen till nästa verre.
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 27.03.2012, 10:45:57 ---Fint som snus detta! :) Pianot ligger fint med en Johanssonskt touch och de övriga instrumenten kommer in alldeles schangdobelt! :)
Får mig att tänka på alla naturfilmer som Arne Sucksdorff gjorde. :)
--- Slut citat ---
Jättefint att det går hem!
Arne Sucksdorff var bra ja. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida