Forum > Demolåtar

Dividend feat Wernborg - Visa från Älvsjö

<< < (5/9) > >>

Dividend:
Gjorde en snabbmix av Wernborg där han spelar solo på ett mittparti och lite i övrigt också. Låter skitbra. Tack! Var väl några noter som skar sig som jag klippte bort i början. ;)

[mp3=200,20,0,center]http://dragoncolour.com/uploads/visafranAlvsjo-wernborg4-midibas2.mp3[/mp3]

Marruschkka:
Helt underbar hybrid av en Jan Johansson-inspirerad låt :wub:

Wernborg lyfte det här stycket till något alldeles speciellt :rolleyes:

Bara njuter :D

/Marre

mahan:
WOW! :wub:
Det var nåt att lyssna på det, otroligt snyggt lirat och arrat, allt i en härlig vårgrön urskön balans.
Absolut proffsigt detta, vet att jag förr brukade babbla om Per-soundet och det var ju snyggt då, men detta är ju toppen!
Och äntligen får jag åxå Wernis med på ett hörn och nu med ett jätteskickligt spanskavlat ackelir.

Mycket avkopplande och skönt stycke, hittar inte nåt att såga på... BRA! :)

h.   johan

Dividend:
Ojojoj! Kul att ni gillar Mahan och Marre. (Det var en intressant mening, som jag inte sagt tidigare i mitt liv. :) )

Ska fila färdigt på den här. Wernis gör verkliget ett schysst jobb, även om jag tycker att det "skär" sig lite mot det nordiskt-folkmusikiga med bolero mitt :D Men va fan, det funkar ju! :)

Harmonica mike:
Ja visst,riktigt bra detta.

Wernis liret sitter klockrent förutom,lite för mycket av de snabba tonerna.Sakta och lugnt med nån knorr är ju helt underbart,sen en(1)snabb ekvillibrering som avslut - det skulle jag gilla än mer.Riktigt bra så här också,men för fulländning - tja det var ju det där med smaken  :D

Som stycke är detta genialt,hur bra som helst.Underbart ljud på det mesta(guran låter lite sprött)och pianosoundet sticker verkligen ut,nog med ryggdunk nu så ni inte blir malliga  :D

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion