Forum > Demolåtar
JT/Asti - Avsked
Jay Thomas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 22.03.2012, 11:46:43 ---Oj vad fint detta var JT!
Hade jag haft mer tid så skulle jag ha sjungit in nåt stämningsfullt.Låten står fint så här också,men jag tror att en fin text känsligt framfört skulle sitta gjutet..
Helt rätt av döttrarna.
Mike
--- Slut citat ---
Tack Mike! :)
Fina ord från dig! :wub:
--- Citat från: equality skrivet 22.03.2012, 13:17:15 ---Jättesnyggt. Strama upp lite och välj mer realistiska instrument men ändra inget i grunden. Du har många lyror på strängarna eller vad det heter.
--- Slut citat ---
Thanks mate! :)
Strängar är många och aldrig på lyran men de finns där... ;)
Nu finns det en ny version i trådhuvudet. Ersatte violan med ett elpiano, behöll Cellona och bytte ut trumpeten.
Efterlysning! Jag söker någon som kan spela melodin på nylonakke! Jag är inte tillräckligt bra på akke i kombination med notdyslexi, försöker inte ens därför.
Harmonica mike:
Ja det blev ju inte sämre om man så säger..
Nog bland det bästa jag hört från sthlms området nånstans där ute vid kusten tycker jag - mycket fint detta. Fast " I´m the ocean" lirar i en egen division för skärgårdsborna :)
Slängde bort alla mina hattar på förra verren..
Mike
MaxB:
Har bara hört den andra versionen och det låter skönt.
Läste också önskemål om nylongura och jag har en men... dygnets knappa timmar räcker inte till mina egna och andras eventuella önskemål, så jag har börjat prioritera min egna önskemål för att hinna med.
Skönt stycke är det!
Jay Thomas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 22.03.2012, 16:35:18 ---Ja det blev ju inte sämre om man så säger..
Nog bland det bästa jag hört från sthlms området nånstans där ute vid kusten tycker jag - mycket fint detta. Fast " I´m the ocean" lirar i en egen division för skärgårdsborna :)
Slängde bort alla mina hattar på förra verren..
Mike
--- Slut citat ---
Kul att det blev ett "merdigg" Mike! :)
I'm the ocean är en våldsamt bra låt! Mycket tack vare dig och cykeln! :)
--- Citat från: MaxB skrivet 22.03.2012, 17:04:46 ---Har bara hört den andra versionen och det låter skönt.
Läste också önskemål om nylongura och jag har en men... dygnets knappa timmar räcker inte till mina egna och andras eventuella önskemål, så jag har börjat prioritera min egna önskemål för att hinna med.
Skönt stycke är det!
--- Slut citat ---
Tack MaxB! :)
Tiden är snål på vårarna, håller med om det! :/
Jay Thomas:
... Dubbelpost ...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida