Forum > Färdiga produktioner
Firth of Fifth - cover co-op Bribedant & MaxB
Light Head:
Sjukt bra! Att lyckas så bra med en låt som är så,,, ja så attans bra! :wub:
Jag har lyssnat på den inte bara många gånger utan jag har haft den som en referens i HIFI-sammanhang. Inte för att det är en särdeles bra inspelning utan för att det är en mycket bra låt. Så jag har den i flera olika inspelningar och olika media.
Vet inte om eller hur ni skall göra för att få mer cred någon annan stans, men ni har lyckats bra på ett nästan nördigt sätt!
HasseFX:
Wow - riktigt bra sånginsats! Själ, hjärta och pitchen är med :)
Betyg: :P :P :P :P :P
MaxB:
Jag är oerhört tacksam att jag fick delta i ett sånt här fantastiskt verk. :wub:
Och det känns stort att ha fått både initialt förtroende och sen godkänt av Bribedant, på sången.
Kul att även få uppskattning från andra för ett enkelt sångspår, efter allt arbete och all känsla Bribedant lagt ner på detaljerna, i denna underbara låt.
Då jag lyssnade på helheten igårkväll blev jag alldeles varm. Då jag lyssnade på pendeltåget imorse, satt jag och skrattade. Underbart att få delta!
Dividend:
MaxB sjunger - riktigt bra prestation!
Låter håller också ur faktuell synvinkel ;)
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.03.2012, 22:47:56 ---MaxB sjunger - riktigt bra prestation!
Låter håller också ur faktuell synvinkel ;)
--- Slut citat ---
Tack Div! :wub:
Gissa om det kändes nervöst att ge sig på ett verk, som framförts av Peter Gabriel och Phil Collings innan? B)
Jag är riktigt glad att jag vågade mig på det.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida