Forum > Demolåtar
equality - Fendertest 3c
Jay Thomas:
Gidday Mate! Ha en skön resa!
equality:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 21.03.2012, 21:10:12 ---Gidday Mate! Ha en skön resa!
--- Slut citat ---
Thnx mate! Ja, trettio timmars flygtur. :blink: F-n, glömt lägga upp din verre på förra fendertestet, Ber om ursäkt! :(
Dividend:
Jag vet inte, men tycker du nästan ska skippa trummorna och up-tempodelarna, och köra på de lugna :D Men det är jag och inte så viktigt
Får mer ut av de än av det andra, som väl ska föreställa refräng eller nåt. Kanske funkar med sång dock, men annars går det ju att bygga på de lugna delarna upp till vad som helst.
Jocke:
--- Citat från: equality skrivet 21.03.2012, 21:00:38 ---Ursäkta sent svar. Borde packa för en längre Australienresa men fastnade här ett tag.
Jocke: Tack, tack! Fortsättningen får vänta pga ovanst men visst vore det kul med sånt, fortsättning alltså. Hitt på nån du!?
Max: När Jocke är i farten kan allt hända... :P
Cykeln: Jag tyckte överaskningsmomentet med andra delen där kunde va' nåt men hur länge överaskar man egentligen? En, max två gånger? :D Får se, får se. Förstår att inte heller du gillar sär skriv ning ar. :D Thnx Mr C!
Yepp, på fredag bär det av men det finns väl internet i Sydney också. So long foks! Vi ses!
/eq
--- Slut citat ---
Men ... vart fasen tog länken vägen...? Ingen musik! Ska jag fixa det ur minnet medans du reser runt jorden...?
Trevlig resa - hälsa! :)
cykeln:
Vad härligt det låter. 30 tim på flyg kanske inte är någon höjdare - men sen!
Önskar dig en fabulös resa med många intryck att förvalta till musik.
Förväntar mig en nyskapande diggeridovisa gärna med lite auborginska rytmer! :)
Ha de!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida