Forum > Demolåtar

equality - Fendertest 3c

<< < (6/7) > >>

MaxB:

--- Citat från: Jocke skrivet 21.03.2012, 23:09:16 ---
--- Citat från: equality skrivet 21.03.2012, 21:00:38 ---Ursäkta sent svar. Borde packa för en längre Australienresa men fastnade här ett tag.
Max: När Jocke är i farten kan allt hända...  :P

--- Slut citat ---
Men ... vart fasen tog länken vägen...? Ingen musik! Ska jag fixa det ur minnet medans du reser runt jorden...?

--- Slut citat ---

Har du hittat tillbaka till länken? Loggat in först och så...  ;)

Jocke:

--- Citat från: MaxB skrivet 22.03.2012, 07:29:50 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 21.03.2012, 23:09:16 ---
--- Citat från: equality skrivet 21.03.2012, 21:00:38 ---Ursäkta sent svar. Borde packa för en längre Australienresa men fastnade här ett tag.
Max: När Jocke är i farten kan allt hända...  :P

--- Slut citat ---
Men ... vart fasen tog länken vägen...? Ingen musik! Ska jag fixa det ur minnet medans du reser runt jorden...?

--- Slut citat ---

Har du hittat tillbaka till länken? Loggat in först och så...  ;)

--- Slut citat ---

Du, det är ju helt fantastiskt - den är ju där - men hur kunde jag skriva då...?  :o :unsure:
Nä, det här är för bra för att jag ska ska sabotera det!^^

Asti:
Superskön inledning med gitarr och piano! Jag tycker du skulle fortsatt lugnt med vispar i halvtakt
och ev ståbas i st f elbas.
Ha det bra "Down under" och då tänker jag inte anatomiskt utan geografiskt!  :)
/Asti t.f. smittskyddsläkare och tillika halvfigur

equality:
Tack Asti eller jag kanske ska kalla dig Austi efter Sydney... :)
Ingen fara med smittskyddet för min del.  :D Skall visst finnas några hiskeliga spindlar, bla the Sydney Funnelweb
som tar död på ett tiotal mäniskor om året. Tur att inte dottern kommer med, hon har spindelfobi.
Sorry OT. OK, ännu en som röstar ner andra partiet okidok.  :unsure: :mellow: :huh: :rolleyes:

equality:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.03.2012, 21:53:56 ---Jag vet inte, men tycker du nästan ska skippa trummorna och up-tempodelarna, och köra på de lugna :D Men det är jag och inte så viktigt

Får mer ut av de än av det andra, som väl ska föreställa refräng eller nåt. Kanske funkar med sång dock, men annars går det ju att bygga på de lugna delarna upp till vad som helst.

--- Slut citat ---

Lutar åt att skippa upbeatet. Tack Per! Klart det är viktigt vad du skriver!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion