Forum > Demolåtar
Light Head - Lullaby for Voyager 12
Light Head:
--- Citat från: bjurte skrivet 11.03.2012, 17:09:34 ---Sköna ljud,skulle kunna tänka mig lite mer 'dissonans' här och där..Men visst är det avslappnande som det är nu..
--- Slut citat ---
Försökte undvika dissonans, lite finns i första delen, mer finns i följande. :-)
Jay Thomas:
Detta föll mig absolut på läppen! :)
Du är ju en mäster på Arpeggion, inget undantag i detta fall. :)
De "konstiga" ljuden kändes just sådana i början men sedan tyckte jag att de hörde hemma där på ett bra sätt. :)
Light Head:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 11.03.2012, 21:52:43 ---Detta föll mig absolut på läppen! :)
Du är ju en mäster på Arpeggion, inget undantag i detta fall. :)
De "konstiga" ljuden kändes just sådana i början men sedan tyckte jag att de hörde hemma där på ett bra sätt. :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillade den här JT!
De "konstiga" ljuden,, kände att det var där min inspiration började faktiskt. Sedan lade jag på lite arpar. Själva arpen fick vara förmedlare av förflyttning, sedan är det en blandning av mänsklig teknik och AI...
Light Head:
Det hände en lite oväntad sak,, jag blev kontaktad av ett litet produktionsbolag som vill ha med "Lullaby for Voyager 12" på en samlingsplatta. Väldigt smickrande!
Tror att planerade släppet var i mitten av maj. B)
Gurano:
--- Citat från: Light Head skrivet 26.03.2012, 10:56:48 ---Det hände en lite oväntad sak,, jag blev kontaktad av ett litet produktionsbolag som vill ha med "Lullaby for Voyager 12" på en samlingsplatta. Väldigt smickrande!
Tror att planerade släppet var i mitten av maj. B)
--- Slut citat ---
Kul å grattis :D
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida