Forum > Demolåtar
Light Head - Lullaby for Voyager 12
Light Head:
Nu finns det en "fullversion", men lägger inte ut den. Vill du höra? PM'a mig så mailar jag
MaxB:
Skönt relaxat - är en fullversion annorlunda eller längre än 5 minuter?
Light Head:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.03.2012, 12:14:13 ---Skönt relaxat - är en fullversion annorlunda eller längre än 5 minuter?
--- Slut citat ---
För de som lyssnar, ja då är det väldigt annorlunda, men för de som inte bryr sig så mycket om detaljer och "orkar" följa en händelse som varar relativt länge,, så är det "samma". (Fråga min fru...!)
Man kan säga att den i sin fulla längd består av 5 parter, det finns en tanke som sträcker sig från första till sista...
Kan tänka mig att det hade varit grymt effektfullt med en video till.
MaxB:
--- Citat från: Light Head skrivet 11.03.2012, 12:26:38 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.03.2012, 12:14:13 ---Skönt relaxat - är en fullversion annorlunda eller längre än 5 minuter?
--- Slut citat ---
För de som lyssnar, ja då är det väldigt annorlunda, men för de som inte bryr sig så mycket om detaljer och "orkar" följa en händelse som varar relativt länge,, så är det "samma". (Fråga min fru...!)
--- Slut citat ---
Det där känner vi till, då vi sitter och pillar på en eller sju detaljer och vi själva hör att den nya versionen är outstanding, i jämförelse med föregående men andra hör ingen skillnad.
Har en sån på gång också där små detaljer ändras "in absurdum" men det blir ju mycket bättre, det vet jag! B)
bjurte:
Sköna ljud,skulle kunna tänka mig lite mer 'dissonans' här och där..Men visst är det avslappnande som det är nu..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida