Forum > Demolåtar
Hogge - Ett tidigt utkast .. SKIT I DENNA
hogge:
Här är ett litet utkast från nattens skörd.. 98% av alla embryon som kom ut hamnade i mappen "FUCKERS", men denna ska jag testa att jobba vidare på... Men nu går det tung gott folk.. Nu går det tung... :wacko:
FIL RADERAD
Jocke:
Det här var nog det lugnaste stycket jag hört komma från dig! :lol:
hogge:
--- Citat från: Jocke skrivet 07.03.2012, 17:05:12 ---Det här var nog det lugnaste stycket jag hört komma från dig! :lol:
--- Slut citat ---
HAHA :lol: :lol: :lol:
Helt seriöst så missade Du precis bland det sämsta jag gjort.. Då inkluderar jag även mina allra första försök 2009... Och det värsta av allt är att jag tillverkade det- och lade ut det på KR helt nykter.. Obegripligt..
Jocke:
--- Citat från: hogge skrivet 07.03.2012, 20:02:11 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 07.03.2012, 17:05:12 ---Det här var nog det lugnaste stycket jag hört komma från dig! :lol:
--- Slut citat ---
HAHA :lol: :lol: :lol:
Helt seriöst så missade Du precis bland det sämsta jag gjort.. Då inkluderar jag även mina allra första försök 2009... Och det värsta av allt är att jag tillverkade det- och lade ut det på KR helt nykter.. Obegripligt..
--- Slut citat ---
Ta dig en "jäkel" och var dig själv bara så känner vi igen dig! :lol:
Det där kan hända vem som - ibland behöver man få något ur sig och känner sig upprymd efteråt - fast bra kanske det inte låter... ;-)
hogge:
--- Citat från: Jocke skrivet 07.03.2012, 20:11:47 ---Ta dig en "jäkel" och var dig själv bara så känner vi igen dig! :lol:
Det där kan hända vem som - ibland behöver man få något ur sig och känner sig upprymd efteråt - fast bra kanske det inte låter... ;-)
--- Slut citat ---
Hehe.. Gud vet att jag skulle behöva en liten bläcka.. :blink: för helt ärligt så kan jag inte alls pyssla med detta nykter.. Upenbarligen!! De senaste två nätterna så har jag ju ändå haft lust att pyssla, och har säkert fått fram 4-5 embryon, men inget funkar... Just nu hatar jag den här jävla hobbyn!!! Men men.. Det är bara att ta nya tag...
Detta va vad jag raderade.. Inser att det är en rätt trist låt, men skit samma.. Jag ska prova att skruva på den så får vi se.. Hellre det än att inte göra nåt alls...
FIL RADERAD Det var en så sjuuuukt usel låt att den inte får höras av någon!!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida