Forum > Demolåtar

Hogge - Ett tidigt utkast .. SKIT I DENNA

<< < (2/3) > >>

Jocke:

--- Citat från: hogge skrivet 07.03.2012, 20:35:54 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 07.03.2012, 20:11:47 ---Ta dig en "jäkel" och var dig själv bara så känner vi igen dig!  :lol:

Det där kan hända vem som - ibland behöver man få något ur sig och känner sig upprymd efteråt - fast bra kanske det inte låter... ;-)

--- Slut citat ---

Hehe.. Gud vet att jag skulle behöva en liten bläcka..  :blink: för helt ärligt så kan jag inte alls pyssla med detta nykter.. Upenbarligen!! De senaste två nätterna så har jag ju ändå haft lust att pyssla, och har säkert fått fram 4-5 embryon, men inget funkar... Just nu hatar jag den här jävla hobbyn!!! Men men.. Det är bara att ta nya tag...

Detta va vad jag raderade.. Inser att det är en rätt trist låt, men skit samma.. Jag ska prova att skruva på den så får vi se.. Hellre det än att inte göra nåt alls...

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/music2012/6mars_rock.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

Så illa var det väl inte - det kommer att bli låt av det här med om jag känner dig rätt!  B) Fimpa den där synten så länge - kanske en hockey-kör som sjunger "NO" i de versradslut du inte sjunger "Yeah"?

/Jocke (Vikarierande "Asti" och tf cheerleader)  :P

MaxB:
OK för den här kategorin musik. Själv lyssnar jag på lugnare prylar nuförtiden och är väl sällan inne på den här typen av musik men det kan inte hindra dig från att utveckla den här låten vidare.
Låter långt ifrån dåligt i alla fall. Faktiskt mer ordinärt, skulle jag tro.

hogge:
Tack Ni som svarat.. Men detta går inte.. Filen skall kommer att raderas och förhoppningsvis falla i evig glömska!!

Jocke:
Undrar vart låtar kommer när de dör...?  :huh:

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 08.03.2012, 00:44:31 ---Undrar vart låtar kommer när de dör...?  :huh:

--- Slut citat ---

Mina hamnar i skärselden.. Jag drar ner dom på en USB-sticka som jag sedan kastar i elden.. Som en rent symbolisk handling alltså  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion