Forum > Färdiga produktioner

Mein - Ekologisk kravmärkt natururan

<< < (3/4) > >>

Eddi:

--- Citat från: Asti skrivet 29.02.2012, 14:09:09 ---Jag har följt den tibetanska jazzpunkens utveckling sedan barnsben och
ser här ytterligare ett exempel på den avantgardiska, improviserande men ändå
fromma och lite världsfrånvända musikformen med influenser allt från Cat Stevens
och Sigge Parling till Dalai Lama. Intrikat rytm kombinerat med oförutsedda, men
välljudande instrumentalinsatser gör lyssnandet till ett kontinuerligt välbefinnande.
Jag kan rekommendera detta musikstycke till vem det vara må, stor som liten!
/Asti t.f. byråkrat

--- Slut citat ---
:lol:

spacetrucker:
jösses... den var bra... det enda jag eventuellt kan säga nåt negativt om är trumsoundet på vissa ställen... men det är småpotatis

Mer tibetansk jazzpunk åt folket ^_^

Space

bjurte:
Kanske inte riktigt min 'Musik' men djävligt kompetent och bra ljud om man bortser från EZ-drms då.. ;)
Själva Huvudriffet är ju skitläckert sedan kan det bli lite segt i mellanåt..

CunningCode:
Riktigt intressant och välspelat, tummarna upp! Produktionsmässigt mycket kvar att önska, men det är nästan så det hamnar i baksätet då musiken var så bra.  :wub:

Tokai:
Alltid skoj att höra välljud och skicklighet även om det ligger utanför min musikaliska horisont. Påminner lite om vad djonas brukar göra. Vad gäller låttiteln hör jag varken punk eller nåt österländskt, ekologisk helt klart - men nåt ska väl en låt heta. Bra.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion