Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Tranedans (pianostycke 11)
Asti:
Kan bara hålla med Marre, det här är fantastiskt bra! Också en av mina favoriter!
Underbart pianospel och fin variation i dynamik och melodi.
Instrumentljuden är också mycket fina.
Kan inte hitta något att klaga på hur jag än anstränger mig. :)
/Asti
Dividend:
Tack för lyssningar, både Asti och Marre! Och jättekul att ni gillar
Funderar på att införa ett färdigskrivet ryskt tema till, men sen är den färdig och förhoppningsvis oklagbar :rolleyes:
1up:
Starkt temat bygger upp beskyddande stämning. Bra musik både tidig morgon som sen natt.
Kan peta i enstaka noter, men annars bra. Filmisk inledning. Går dock förlorad ibland. Kanske fler ljud samtidigt på sina ställen? Men samtidigt fint med det sparsmakade.
Kärt återseende av tranan i december, även om det dröjer till mars/april innan vi får se dem samlas vid Hornborgasjön igen. Men snart går det mot ljusare tider i alla fall. :)
pxm:
Imponerande bra !!!!
mvh
Dividend:
--- Citat från: pxm skrivet 13.12.2012, 09:15:08 ---Imponerande bra !!!!
mvh
--- Slut citat ---
Tack Johan. :)
--- Citat från: 1up skrivet 13.12.2012, 01:50:10 ---Starkt temat bygger upp beskyddande stämning. Bra musik både tidig morgon som sen natt.
Kan peta i enstaka noter, men annars bra. Filmisk inledning. Går dock förlorad ibland. Kanske fler ljud samtidigt på sina ställen? Men samtidigt fint med det sparsmakade.
Kärt återseende av tranan i december, även om det dröjer till mars/april innan vi får se dem samlas vid Hornborgasjön igen. Men snart går det mot ljusare tider i alla fall. :)
--- Slut citat ---
Jag ville ha det lite minimalistisk. Och jag håller med om att det är ganska "filmiskt". Ja tänkte tidigare på "Trandans" som alternativt namn :)
Tack till er båda för idoga lyssningar och allehanda skriverier och tankar! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida