Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Harmonica Mike - Power and glory

<< < (7/8) > >>

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 04.03.2012, 00:47:37 ---Javisst riktigt bra som ni har fått till det nu och en mycket passande titel - Power and Glory - det genomströmmar hela låten - bra.

--- Slut citat ---

Tackar Eddi - kul att höra!

--- Citat från: Mein skrivet 04.03.2012, 10:39:52 ---Kompetent låt! Gillar stuket som fasen!

Lite som nån var inne på så _tycker jag_ att guran och munspelet hellre kör nån typ av 'battle' eller en gemensam melodi. Blir kanske en aning spretigt som det är nu, även om det är väldigt bra spelat.

/Mein

--- Slut citat ---
Tackar Mein och kul att du uppskattar våra försök :)
HM och jag låter nog den lilla snutten på 3 sekunder som gura och munspel lirar ihop vara som den är. Förut hade vi en gura bakom hela munspelandet, men efter vaskning här så blev detta kvar.

Tack för tankar och kritik

Gurano & HM

Mein:
Aha, kan jag ha hört den gamla då?

Det var alltså ingen stor grej utan bara en parentes.

/Mein

MaxB:
Skönt tungt gung!

Tänkte på att första sekunden då låten börjar kommer liksom för plötsligt (?) Ska det vara så i slutversionen? Tydligen bara jag som reagerat på det...
Kicken på trummorna saknar jag (i alla fall i de hörlurar jag lyssnar med nu)
Är kanske bara i den här lurarna man tänker på det...

Fy bubblan vilket skönt gung ni har i samarbetet. Gitarrerna och riffen från dem sitter så självklart skönt. Den raspiga sången, munspelandet kanonbra, kan man säga!

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 04.03.2012, 15:02:36 ---Skönt tungt gung!

Tänkte på att första sekunden då låten börjar kommer liksom för plötsligt (?) Ska det vara så i slutversionen? Tydligen bara jag som reagerat på det...
Kicken på trummorna saknar jag (i alla fall i de hörlurar jag lyssnar med nu)
Är kanske bara i den här lurarna man tänker på det...

Fy bubblan vilket skönt gung ni har i samarbetet. Gitarrerna och riffen från dem sitter så självklart skönt. Den raspiga sången, munspelandet kanonbra, kan man säga!

--- Slut citat ---
Tack så mycket MaxB - kul att du gillar
Själva starten har jag inte reflekterat över om den är för snar - ska fnula på det! Men Orsa kompani lovar inget bestämt :D

Gurano

cykeln:
Jajemen nu är det riktigt bra (det var det förut oxå) men nu ryker det !
Bra att ni rensat lite för munspelet - hörs perrans nu.
Gillar också sticket bättre nu (om man fick önska så skulle det vara att de vassa trumsen togs bort där)
Superbra ljud (lyssnar i lurar) och grymt spelat och sjunget!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion