Kontrollrummet

Åter från vidderna

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mein

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 305
  • Who loves ya, baby?
    • Visa profil
Ja, då hittade jag hit igen, tack vare Jay Thomas som påminde mig. :)

Well, jag postar väl en (gammal) låt som får betecknas som färdig då jag inte kommer att mecka med den igen.

Trummorna är inte världens roligaste men lät ok "at the time". Håll till godo!


Sen ett bonustrack som jag knåpade ihop som en hyllning till fredagkvällarna på 70-talet då jag låg och kollade deckare på vardagsrumsgolvet.


Hoppas jag inte begår nåt kardinalfel med att posta två låtar i samma tråd.  :ph34r:

/Mein
www.soundcloud.com/meter


Jay Thomas

  • Gäst
Ja, då hittade jag hit igen, tack vare Jay Thomas som påminde mig. :)

Well, jag postar väl en (gammal) låt som får betecknas som färdig då jag inte kommer att mecka med den igen.

Trummorna är inte världens roligaste men lät ok "at the time". Håll till godo!


Sen ett bonustrack som jag knåpade ihop som en hyllning till fredagkvällarna på 70-talet då jag låg och kollade deckare på vardagsrumsgolvet.


Hoppas jag inte begår nåt kardinalfel med att posta två låtar i samma tråd.  :ph34r:

/Mein

Hallå Mein!
Den andra är ju en riktig goding i potatisrock-genren men den första var en ny bekantskap! Speedgitarr goes Jojje Wadenius, mycket mysigt stycke! :D Det riktigt spritter om plankan i den låten! :)


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Spritter om musikerfingrarna här. Kul att höra sån fartfylld entré.
Mycket monosound i den andra men fint lir!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Mein

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 305
  • Who loves ya, baby?
    • Visa profil
Tackar!

Det ska ju vara riksmono i 70-talsdeckare. :)
Den där träinklädda 24" med bildrör i format som en överjäst rektangel och en liten högtalare nere i ena hörnet. Det vara bara föräldrarna som hade tillträde till den också träinklädda Bang-Olufsen stereoförstärkaren, och där fanns aldrig någon bra musik.

/Mein
www.soundcloud.com/meter