Det är snygga ljud.
Vill du utveckla den så finns det ju mängder med sätt. Skulle gärna höra bjurte på gura här. Nåt som vore kul vore att byta till moll-parallellen mot slutet, alltså transponering ned 3 halvnoter om detta är Cdur, eller hur det blir, alltså ett mollbetonat parti med mer grejer som händer. Kanske ett metallriff? 
Det är en basgång, beat och stämning som liksom inbjuder till melodiskapande.
Tack Dividend!

Du vet hur jag förhåller mig till melodier, nollkoll...
Sköna och enkla syntar. Medryckande arp, snygg miljö! Bra tajming och riktigt gött helt enkelt!
Det låter väldigt bra, och även om det är en del skarpa svängar så funkar det mer än väl! Kanske är basen som kommer in krin 1.46 lite hög? Eller så är den bara väldigt "in your face"?
Klart jazzigt och jag tror att lite sång på detta skulle sitta som en smäck!
Tack Light Head!

Kanske jazz, kanske inte, vem vet.

Klart skön musik!
Alltså, hur gör du? Du har nu gjort fler låtar på 6 månader än vad jag gjort på ett helt liv, och då är jag inte så mycket yngre än dig. 
En släng av avundsjuka!
/Mein
Tack Mein!

Enligt MaxB så gör jag ju aldrig färdigt låtarna så där har vi nog nyckeln! Jag ägnar inte månader åt att hitta komplementet till ackordet i början av refrängen, jag ägnar mig åt annat istället och då är låten i min värld färdig.
Jag är inte ju en kompositör, jag är en ljudsamlingssnickare som tycker att det är kul med att sätta ihop ljud och stämingar. Om det skulle bli allvar, skulle produktionen antagligen minska med 95%.
Bra gung här JT
Låtmängden,jag håller med boys.Man hinner knappt kommentera så är JT där med en ny 
Kul när ideerna flödar,bara att ösa på då..För egen del så fastnade jag i ett stick med en ackords variant som jag inte vet vad den heter..Helt omöjligt att skicka vidare till "förädlingsGuden" då jag inte kan namnet på de två ackorden..Faen vad pinsamt fbade capo 
Så jag är också lite avis på din förmåga att klämma ut låtar.
Mike
Tack Mike!

Jag lägger inte ut hälften av det jag skapar, bara så du vet!

Och MaxB, i min värld är den färdig! Punkt. Jag sysslar INTE med Abc Abc BB cc låtar, har aldrig gjort, kommer aldrig att göra annat än i undantagsfall heller.
Det som är halvfärdigt i en genre är kanske överarbetad i en annan, svårare än så är det inte.
Och ovanstående diskussion är en av grunderna till beslutet att inte lägga ut länkar till låtar längre, här eller på de andra forumen jag är medlem i. Jag har, som jag skrev, hittat en metod för att själv säkerställa när jag! anser att en låt inte längre blir bättre av att "utveckla" den och så får det bli.