Forum > Färdiga produktioner
Djonas, Åsa & equality - Kom tillbaka
Harmonica mike:
Oj vad fint här Micke och Åsa..
Riktigt bra,jag bara njuter av fin sång och en vacker text till ett bra arr - snyggt.
Mike
equality:
--- Citat från: Dividend skrivet 12.02.2012, 15:00:54 ---Tummen upp. Går det att fixa i mixen så lyssna på asti.
Det hörs ju att det är Equality bakom kompositionen och kul att höra Åsa på en av dina låtar igen (bra grejat Åsa!), vilket ju var ett tag sen :)
Ska lyssna mer, men tycker rent känslomässigt så där, att det skulle kunna passa med en manlig stämma här och var, för att utjämna skillnaden mellan Åsa och resten.
--- Slut citat ---
Ja, följt Astis råd. Manlig andrastämma alltså? Var inne på det själv ett tag. Thnx Per!
equality:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.02.2012, 15:15:32 ---"Musikt" samarbete! Skönt att höra er tillsammans i detta stycke!
--- Slut citat ---
Tack Max!
Asti:
Bättre nu, men pianot tycker jag fortfarande är lite för mycket på i slutet
och stör en aning med för många klanger.
Jag skulle nog valt en annan basgång vid "krama"-delen, men jag tänker inte lika mycket på det längre...
Skitsnyggt gitarrplock med ett härligt "krispigt" sound. Är det K2-mickarna?
Du får till en väldigt luftig, klar och behaglig mix.
Tycker bättre och bättre om låten ju mer jag hör den. Den växer precis som "Sommarsol".
Fantastiskt fin text. Du hittar ord som inte är schabloner, utan känns äkta och gripande.
Underbar låt som du ska fila på till fulländning!
/Asti
equality:
--- Citat från: Jocke skrivet 12.02.2012, 17:26:39 ---Vacker sång och en tänkvärd text med många bottnar. Finstämt och välgjort - älskar Åsas tonläge vid sista raden i första refängen - mer sånt! :) :wub:
--- Slut citat ---
Tack för det Jocke!
--- Citat från: karl skrivet 12.02.2012, 21:44:30 ---Underbar text och sång och låten som sådan.... k :)
--- Slut citat ---
Tack för din rad! Saknar din fantastiska musik här på KR. Högtidsstund varje gång en ny karllåt låg uppe!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida