Forum > Färdiga produktioner

Dividend, Asti, Marre - Kan du se mig

<< < (9/11) > >>

Dividend:
Noterat och fixat. Tack.
*under konstruktion*

jonnerstone:

Dividend:
Okejrå, fixat till så bra som möjligt efter förmåga.

Senaste verren finns i trådhuvudet, för den som orkar lyssna.. :)

spacetrucker:
Kontrollrummet när det är som bäst :wub:
Vilka förmågår vi har här. Inget att klaga på här för min del. Thank you for the music

Space

Marruschkka:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.02.2012, 12:27:44 ---Jag tror att det skulle räcka med att skära av lite botten på reverbet,fast nu försvann ju reverbet nästan helt!! ;)
Nä,när jag lyssnat lite till så är det nog ganska perfekt nu,Stanna där.

--- Slut citat ---
..och sen kom slutmix (tror jag!)..som var lite blötare, jag tycker allra mest om den senaste versionen från idag 11/2, hoppas du oxå tycker samma :wub:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 11.02.2012, 13:01:59 ---Mycket bättre. Men det är nåt konstigt med Marres stämma i sista refrängen. Är det en otight dub eller vad är det? Det låter som ett man lagt på ett slapdelay. Det passar kanske in en rockabilly låt, men inte här.  :) Skit i dubbar, låt det enkla komma fram. En Asti och en Marre. Fixar du det så är du hemma enligt mig!

Micke

--- Slut citat ---

Bra skrivet! Mycket riktigt la jag en dubb på slutreffen som inte funkade så bra, och nu är den borte med vinden :D

--- Citat från: jonnerstone skrivet 11.02.2012, 14:07:22 ---

--- Slut citat ---

Tack Micke för support på den här låten, är jätteglad för den, man blir lätt så hemmablind när man hör olika versioner och ser inte skogen för alla träden:rolleyes:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.02.2012, 16:29:36 ---Kontrollrummet när det är som bäst :wub:
Vilka förmågår vi har här. Inget att klaga på här för min del. Thank you for the music

Space

--- Slut citat ---

Ojsan, det var inte dåligt, jag tar åt mej jag oxå ^_^ :D

Astis sammetsröst och Pers stråkarr kan aldrig gå fel att stämma in till, tack för det och för din fina kommentar :P

Tack alla ni som brytt er om en bra mix här, värmer i hjärtat.

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion