Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Access To The Timeportal (även en Karaoke-video)

<< < (12/18) > >>

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 13.02.2012, 17:35:42 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 13.02.2012, 01:07:30 ---Jepp nu har du fått bra trummor på den här. Jag vet ju att det är långt kvar till slutet på denna och att det ska mixas och trixas mycket mer men jag kände att jag måste nämna att den känns lite tunn nu - jag kommer direkt från Håkans senaste låt och det är stor skillnad i trycket men med det sagt så har jag hintat om en bra referens i alla fall.

--- Slut citat ---

Det kunde ju vara kul om jag också kunde krana ut mer klös ur produktionen. Hör vid jämförelse att Håkan har mer tryck i bas och klös i gitarr än vad min mixning och mitt Soundblaster-ljudkort presterar.
Inte så långt kvar til slutet men jag hoppas få mer tryck i basen.

--- Slut citat ---
Det här är nåt jag inte kan alls men är det verkligen vilket ljudkort man har som gör skillnaden?

PEROWITCH:

--- Citat från: Eddi skrivet 13.02.2012, 17:44:54 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 13.02.2012, 01:07:30 ---Jepp nu har du fått bra trummor på den här. Jag vet ju att det är långt kvar till slutet på denna och att det ska mixas och trixas mycket mer men jag kände att jag måste nämna att den känns lite tunn nu - jag kommer direkt från Håkans senaste låt och det är stor skillnad i trycket men med det sagt så har jag hintat om en bra referens i alla fall.

--- Slut citat ---

Det kunde ju vara kul om jag också kunde krana ut mer klös ur produktionen. Hör vid jämförelse att Håkan har mer tryck i bas och klös i gitarr än vad min mixning och mitt Soundblaster-ljudkort presterar.

--- Slut citat ---
Det här är nåt jag inte kan alls men är det verkligen vilket ljudkort man har som gör skillnaden?

--- Slut citat ---
Helt klart

bjurte:
Har nog inte kommenterat denna!!
Sköna och trygga harmisar känns så bekant,men ändå inte!!
Överlag bra sound,men som Eddi var inne på kanske lite distinktare bas..
Akken kunde skimmra lite mer.Annars helt OK.
Trummorna låter bra,är det gjort med ett 'Digital-set' eller vanliga akustiska??

Matteman:

--- Citat från: PEROWITCH skrivet 13.02.2012, 17:47:19 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 13.02.2012, 17:44:54 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Helt klart

--- Slut citat ---
Rackarns villket tryck det blev med trummorna Perowitch, underbart  :wub: MaxB, Vi kanske skulle testa mitt portabla Impact Twin ljudkort när jag lägger om det otajta el-pianot  :P nästa gång för att få mer tryck?

Jocke:
Så snyggt att jag skulle vilja säga - elegant! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion