Forum > Demolåtar
Gurano - Januarilåt
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.02.2012, 08:39:26 ---Då skall vi se..
Intressant ide´ med potencial.Sång behövs så jag drar ned den och kollar..Rent spontant tror jag att ett mera ångestfyllt sångläge,i stället för mitt vanliga rocktryck,kan göra sig i denna.Men men,vi får se..
Vad är det för tempo?
Mike
--- Slut citat ---
Skitkul!
Ta sångläget som en utmaning :lol:
Bpm 110
Ha det gott
Gurano
Fuzzbub:
Detta är inte skit Göran! Du är inne i ett sväng-stim verkligen! :) Måste också säga kvalitéten på dina "utkast" har ökat rejält sen jag kom med på KR, utan vidare korrelation i övrigt. :) Denna behöver dock ytterligare något parti alt. dynamikbrake så har du en schysst låt. Sen sång och solo och du är hemma! :) /Fuzz
Gurano:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 02.02.2012, 10:36:03 ---Detta är inte skit Göran! Du är inne i ett sväng-stim verkligen! :) Måste också säga kvalitéten på dina "utkast" har ökat rejält sen jag kom med på KR, utan vidare korrelation i övrigt. :) Denna behöver dock ytterligare något parti alt. dynamikbrake så har du en schysst låt. Sen sång och solo och du är hemma! :) /Fuzz
--- Slut citat ---
Tackar Fuzzen! :D
Jo mina mixar har blivit jäkligt mycket bättre om man nu jämför med mina tidigare (lär mig sakta, men lär mig bra, kanske :D :wacko:), och det är KRs förtjänst till stor del.
Vi får se hur denna utvecklas, finns många vägar att gå och många crossroads att passera här.
Ha det
Gurano
Harmonica mike:
--- Citat från: Gurano skrivet 02.02.2012, 09:29:07 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.02.2012, 08:39:26 ---Då skall vi se..
Intressant ide´ med potencial.Sång behövs så jag drar ned den och kollar..Rent spontant tror jag att ett mera ångestfyllt sångläge,i stället för mitt vanliga rocktryck,kan göra sig i denna.Men men,vi får se..
Vad är det för tempo?
Mike
--- Slut citat ---
Skitkul!
Ta sångläget som en utmaning :lol:
Bpm 110
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Noterat :)
Då får du invänta Januari 10% nån gång i februari :)
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida