Forum > Färdiga produktioner
Drain my soul
pxm:
Jag tycker också introt är skönt.
Jag gillar basen men torr att låten skulle tjäna på om den sänktes en aning.
Sången och melodin är suverän.
Tycker gitarrljudet var skönt och hade gärna hört mer gitarr i låten.
Sammanfattat : en j-vl- skön låt i a f.!!!!!!
mvh
Marruschkka:
Visst är det snyggt detta :D
Men, jag tycker inte riktigt sången (som är underbar bara) och den hackande monotona syntbasen gifter sej här..det blir lite som två olika låtar i en, känns det som för mej, och intrycket blir rörigt nu.
Skitsnygga gitarrer som vanligt.
Den här följer jag, jättebra potential :)
/Marre
Gurano:
På det stora hela tycker jag om synthbasen men som några säger så förtar den lite av sången. Tycker att den ligger för när örat (lyssnar med lurar) Går den att avlägsna lite? kanske värt att prova?
När man har en så studsande synthbas så blir det lätt lite ställen där det kan upplevas som otajt eller svag eftersläpning -så är det tex vid 54-55, om du hör vad jag hör å förstår hur jag tänker då förstås! :)
Ha det
Gurano
bjurte:
Först : Underbar låt,och vilken passande sång,MUMA!!
Låter mycket Svensk melankoli och visst får man lite vibbar av låtar som 'Flickan och kråkan/Hon kom över mon' osv..
Även lite ABBA faktiskt,Guran är skitbra.. Meenn.. B)
Håll dig till rocken...och hopp upp på bocken.. :lol:
Synth arret var väldigt tagiggt och statiskt,inge vidare faktiskt,roligare ljud önskas...Mjukare basar och kräämiga mattor tack... ;)
Eddi:
Innan basen kom igång så reagerade jag på kompet - var det inte lite ostämt där- elixirsträngarna? Sen kom basen in och tog över allt - återkommer när du mördat bassisten - resten av låten lät bra tror jag men man tänker bara på basen nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida