Forum > Demolåtar
MrG - BluesÖs
equality:
Brötigt sväng. Bra lirat. Ser fram mot sång.
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 20.01.2012, 01:23:05 ---Brötigt sväng. Bra lirat. Ser fram mot sång.
--- Slut citat ---
Jo lite brötigt är det nog - tog därför bort basen som ställde till det lite. Får se om jag orkar spela om den eller om någon annan känner för att lira in bas.
Jag la även in två distade partier där jag snurrar kring D (ska ändra det ljudet vad det lider - men nu får det ligga så länge).... vips så blev utkastet nästan 3 minuter långt!
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Blues2.mp3[/mp3]
spacetrucker:
Bra lirat och bra sväng jo.... jag tror dock att ditt sköna gitarrspel skulle vara värt en lite mer omväxlande trummis. Jobba alltså med EZ. Jag tror att dina låtar skulle vinna MASSOR på det.
Space
Håkan Nilsson:
Coolt. Känns lite surt att inte kunna medverka och skicka filer hit o dit, det funkar inte med min porta.
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.01.2012, 19:35:37 ---Bra lirat och bra sväng jo.... jag tror dock att ditt sköna gitarrspel skulle vara värt en lite mer omväxlande trummis. Jobba alltså med EZ. Jag tror att dina låtar skulle vinna MASSOR på det.
Space
--- Slut citat ---
Jo en annan trummis skulle sitta fint - håller med :D
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 21.01.2012, 11:29:12 ---Coolt. Känns lite surt att inte kunna medverka och skicka filer hit o dit, det funkar inte med min porta.
--- Slut citat ---
Ja det är synd - du får se till att skaffa rätt grejor :D
så att du oxå kan joina alla collabs - vi behöver bli fler som collabbar helt enkelt!
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida