Forum > Demolåtar
Light Head - Binary control
Asti:
Snygg mix och skön rytm!
Jag gillar att det förekommer lite dynamikväxlingar, men skulle önskat
något fler harmonier i låten. Lite för enahanda och förutsägbart i mitt tycke.
Men det här skulle jag absolut kunna tänka mig att dansa till efter några bärs! :)
/Asti t.f. bärsmäklare
Wernborg:
Supernajs!
Mer synt till folket!
:D
Light Head:
--- Citat från: Asti skrivet 12.01.2012, 11:08:46 ---Snygg mix och skön rytm!
Jag gillar att det förekommer lite dynamikväxlingar, men skulle önskat
något fler harmonier i låten. Lite för enahanda och förutsägbart i mitt tycke.
Men det här skulle jag absolut kunna tänka mig att dansa till efter några bärs! :)
/Asti t.f. bärsmäklare
--- Slut citat ---
mm det är ju rätt enkla harmonier.. men skall kolla lite på det, vem vet det kanske blir en ny verre..
--- Citat från: Wernborg skrivet 12.01.2012, 11:44:45 ---Supernajs!
Mer synt till folket!
:D
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! :-)
Blade Runner:
Jag får en härlig data-spels känsla typ rymdskepp genom labyrinter! Skulle suttit som en smäck med en konstpaus eller nån typ av uppladdnings ton efter att hon sagt countdown to start för att sen braka loss igen efter att hon sagt confirmed B) Hörde att hon så det i början åsså, men jag menar vid typ 1:46
Light Head:
--- Citat från: Blade Runner skrivet 12.01.2012, 17:11:30 ---Jag får en härlig data-spels känsla typ rymdskepp genom labyrinter! Skulle suttit som en smäck med en konstpaus eller nån typ av uppladdnings ton efter att hon sagt countdown to start för att sen braka loss igen efter att hon sagt confirmed B) Hörde att hon så det i början åsså, men jag menar vid typ 1:46
--- Slut citat ---
:-) Jag skall faktiskt se om jag kan få till en lite bättre paus, det kan faktiskt vara effektfullare med rätt paus. Tack för tipset!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida