Forum > Demolåtar
Det finns allt för lite Minimal Techno på KR!
Light Head:
--- Citat från: Dividend skrivet 11.01.2012, 14:01:37 ---vinylsoundet ligger fint i ljudbilden
housebeatet funkar.. Det låter lite som musik till en futuristisk scen till nån av Gibsons cyberpunk-böcker.
Skulle behöva melodi, men bra collage av ljudbilder. The stoy unfolds musik, liksom.
--- Slut citat ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.01.2012, 14:48:34 ---Spacade ljud. Inget jag går igång på (har en hemsk hosta med halsont nu).
--- Slut citat ---
Dividend, lite lustigt att du nämnde Gibson, kom precis hem från bibblan där jag utan framgång försökte hitta någon Gibson att läsa, så det blev Philip K Dick i stället. Tanken var att inspirera mig till nästa låt..
MaxB, jobbigt med förkylningar och så, man har ju inte så mycket ork till att vara varken tålmodig eller vidsynt. Hoppas att du frisknar till, i vilket fall lagom till min nästa låt. :-)
spacetrucker:
Snyggt jobbat även om detta inte är min beat :)
Space
SYNTH:
Dunk dunk ryggdunk kul att lyssna på låter som musik till nån film av något slag Light Head! :)
Light Head:
--- Citat från: SYNTH skrivet 11.01.2012, 22:17:31 ---Dunk dunk ryggdunk kul att lyssna på låter som musik till nån film av något slag Light Head! :)
--- Slut citat ---
Big tnx Synth!! :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida