Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Roadkill

<< < (12/12)

aROCKER:
Vet inte om jag lyssnat på rätt version, orkade inte följa tråden.
Men det låter lite för reverbigt på många saker och en ganska osamlad bas, högre trummor med lite tightare ljud på kaggen (vart är den?)

Ok lirat och rösten passar till detta.

Harmonica mike:

--- Citat från: Eddi skrivet 01.02.2012, 09:53:04 ---Oj här har det morgonmixats - kul. Jag lägger nog upp din snutt i första posten också så blir det enklare att jämföra. Tack för att du tar dig tid - ovärderligt för mig.

--- Slut citat ---

Svårt med sömnen så jag gjorde nåt vettigt,kul att det kommer till användning.Men som sagt,det är inget fastställande,mer en överdriven mastering/eq i basen för att du skall förstå vad jag menar :)

Nu har du chansen Eddi:

Dra ut en wave på låten med lättat tryck på mastern.Utlys en masterings tävling där det gäller att ta fram basregistret och göra mellanregistret/låga diskanten uthärdlig - det kan bli kul och lärorikt om nån av de duktiga hakar på..
Kör en ny tråd och upp med en wave,,så får vi/den som gillar att experimentera dona lite.Du kan ju köra en 320kb mp3 också..Fast wave är bäst.

Mike

Eddi:
Återkommer med feed på feeden senare jag tyar inte jobba med denna ikväll - har vart på öppet hus på dotterns skola - men tack så länge för kommentarerna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion