Forum > Demolåtar
Girly - Zusammen
Jocke:
Det blir en hmmm "intressant" kontrast mellan språket och den vackra melodin... Jag har nog också lite svårt med tyskan - upplever den ofta som aggressiv - fast det är ju eg mitt problem.^^ Vidunderligt vackert efter 1:20 och sen igen på slutet! :)
Dividend:
Jag älskar tyska.
Jättebra sjunget! Tycker uttalet sitter bra, lite nordtyskt - typ platttyska. :)
Låten tycker jag är okej, det är bra arrat med pad:arna och din röst går fram, trummorna är välprogrammerade. Hade adderat en snygg snärtig virvel på 1an, men det är jag :) Kanske lägga upp texten? :)
Marruschkka:
Väldigt snyggt, och tyskan funkar bra, fast jag personligen har svårt för det språket, men du gör det så sensuellt så det känns varmt i alla fall ^_^
Skönt att lyssna till det här.
God Jul :D
/Marre
equality:
Den förra var bättre men den här är bättre arrad och mixad. Gillar ditt "mmm mmm, yeah, yeah yeah" och påminner mig om den bästa danska grupp som någonsin existerat nämligen Tösedrengerne. Du har en egen klang och uttryck som är mycket tilltalande. Har du bara co-lab med Tyskland eller kan du tänka dig att sjunga på andra låtar? :)
Eddi:
Om vi bortser från språket så tycker jag denna är jättebra både sjungen och proddad. Lite klickerier på slutet bara. Är också intresserad av svaret på Equalitys fråga.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida