Forum > Demolåtar
Girly - Zusammen
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 20.12.2011, 21:49:53 ---1) ...den bästa danska grupp som någonsin existerat nämligen Tösedrengerne.
2) Har du bara co-lab med Tyskland eller kan du tänka dig att sjunga på andra låtar? :)
--- Slut citat ---
1) :wub: Anne Dorte :wub:
2) Relevant fråga - förr var svaret nej - men hur är det nu?
Girly:
Hogge: Tack... ibland lockar det omöjliga :P
Jocke: Får väl hoppas att jag lyckades få tyskan att låta lite mindre aggressiv i det här fallet då ;)
Dividend: Härligt att höra att uttalet gick hem... tyska vännen tyckte det lät som en 'utlänning' som sjöng :lol: Har lagt upp texten :)
Marre: Roligt att du gillade den. God fortsättning! :D
Equality: åhhh... det här är ju helt min egen prod. så nu blev jag allt lite stolt om du tyckte den var bra arrad och mixad :D Får kolla upp Tösedrengerne :) Vad gäller co-lab... visst... om jag får förslag och känner att jag kan göra en insats ;)
Eddi: Bockar och bugar... kan avslöja att jag faktiskt gjorde den här för ett år sedan men inte hann med att lägga upp den innan julen var över :rolleyes:
Max: På fråga 1 svarar jag ? och på fråga 2 svarar jag JA :P
MaxB:
--- Citat från: Girly skrivet 28.12.2011, 11:48:43 ---Max: På fråga 1 svarar jag ? och på fråga 2 svarar jag JA :P
--- Slut citat ---
Min favorit från Tösedrengerne är Anne Dorthe Michelsen. Hon har en underbar röst och att Equality nämner den gruppen, då han lyssnar på dig, är inte ett dåligt betyg!
Lyssna gärna på Anne Dorthe!
http://grooveshark.com/#/s/Nu+Titte+Til+Hinanden/3abjIv?src=5
Cool svar på fråga 2) Hoppas det dyker upp intressanta förslag! Skulle vara intressant att återkomma då något dyker upp!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida