Kontrollrummet

Perowitch - Came On

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
LÅTNAMN: Came On
ARTIST/GRUPP: Perowitch
GENRE:
LÅTLÄNGD:4,10
KOMPOSITÖR:Perowitch
PRODUCENT:Perowitch
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:2011
FORMAT: mp3
« Senast ändrad: 18.12.2011, 01:59:17 by PEROWITCH »


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Vad många röster du har, som en musikalisk kameleont.
Här i julstressen är det inte så rofyllt med såna här snabba rop från den där tjejloopen.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Vad många röster du har, som en musikalisk kameleont.
Här i julstressen är det inte så rofyllt med såna här snabba rop från den där tjejloopen.
Nä så e de väl kanske lite jobbig  men fastnade för henne få se om hon kan nått annat nån gång god jul Max


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Vad många röster du har, som en musikalisk kameleont.
Här i julstressen är det inte så rofyllt med såna här snabba rop från den där tjejloopen.
Nä så e de väl kanske lite jobbig  men fastnade för henne få se om hon kan nått annat nån gång god jul Max

Hehe ...om hon kan sjunga något annat eller pynta granen kanske...  :P
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Vad många röster du har, som en musikalisk kameleont.
Här i julstressen är det inte så rofyllt med såna här snabba rop från den där tjejloopen.
Nä så e de väl kanske lite jobbig  men fastnade för henne få se om hon kan nått annat nån gång god jul Max

Hehe ...om hon kan sjunga något annat eller pynta granen kanske...  :P
Hört hon e bra på rykta hur många har du


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Balla ljud och bra takt men kanske liiite för enkelriktat - den swischar förbi bara. :blink:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Balla ljud och bra takt men kanske liiite för enkelriktat - den swischar förbi bara. :blink:
Jo men de nog sant skall kolla lite på ekona kanske lite över prod.


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Ja jag har inget emot sånt här.Tycker att detta är rätt bra.I en video med harlemstuk och ett gäng dansande killar/tjejer från samma ort och tillhörande pimpade bilar samt en sångare - alternativt flera med mer pondus - så kommer miljonerna att börja rulla i rätt riktning.

Läs: The Perowitch way.

Leaden är lite för klen uttrycksmässigt,vilket blir min enda negativa reflektion - annars fullpott.

Mike


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Ja jag har inget emot sånt här.Tycker att detta är rätt bra.I en video med harlemstuk och ett gäng dansande killar/tjejer från samma ort och tillhörande pimpade bilar samt en sångare - alternativt flera med mer pondus - så kommer miljonerna att börja rulla i rätt riktning.

Läs: The Perowitch way.

Leaden är lite för klen uttrycksmässigt,vilket blir min enda negativa reflektion - annars fullpott.

Mike
Tack Mike håller naturligtvis med eftersom man jobbat några dagar med låten kanske man skulle försöka fixa lite mjukare sound på hennes lead i början på refrängerna men du vet när man sitter å klipper å fixar ,spelar och får fram nått som e ok så släpper man det   Kul att du gillade det
 


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Inget jag lyssnar på annars men spännande stycke, det händer saker hela tiden och det är än mer drag när basljuden hottar upp den suggestiva "evighetsrefrängen". Jag tröttnar inte. Säkert hantverk med feeling. 
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Inget jag lyssnar på annars men spännande stycke, det händer saker hela tiden och det är än mer drag när basljuden hottar upp den suggestiva "evighetsrefrängen". Jag tröttnar inte. Säkert hantverk med feeling. 
Tack equality tycker själv tunga guran lite läcker. Fast jag är trummis den lirade jag bra men de då många gitarrister här så dom skrattar väl tack för tycken perowitch


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Balla ljud och bra takt men kanske liiite för enkelriktat - den swischar förbi bara. :blink:
Jo Eddie de som livet swischar förbi ha det eko


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Nu förväntar sig alla att jag ska skriva: "ja, detta är ju inte riktigt min grej.."
Men jorå.. Det här är ju skitgrymt.. Gillar det enormt...
Och jodå jag är nykter..... Tyvärr!  :wacko:

Men vem är tjejen som sjunger.. Fantastisk röst ju...
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Nu förväntar sig alla att jag ska skriva: "ja, detta är ju inte riktigt min grej.."
Men jorå.. Det här är ju skitgrymt.. Gillar det enormt...
Och jodå jag är nykter..... Tyvärr!  :wacko:

Men vem är tjejen som sjunger.. Fantastisk röst ju...

T ack Hogge dessvärre e tjejen samplad men men hon finns ju hihi


Utloggad CunningCode

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 77
    • Visa profil
    • Cunco.se
Kul spår, tycker det höll hela vägen idémässigt. Trance-aktiga leaden som kommer vid 180 drar ner betyget. På topp placerar jag de sparsmakade verserna. Bra jobbat! Om du inte är less på spåret skulle jag nöta fram "Britney-polish", som någon uttryckte det. Finns definitivt en bra grund att utgå från, bara putsning och pynt kvar!


Utloggad PEROWITCH

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 179
    • Visa profil
Kul spår, tycker det höll hela vägen idémässigt. Trance-aktiga leaden som kommer vid 180 drar ner betyget. På topp placerar jag de sparsmakade verserna. Bra jobbat! Om du inte är less på spåret skulle jag nöta fram "Britney-polish", som någon uttryckte det. Finns definitivt en bra grund att utgå från, bara putsning och pynt kvar!
Hej cunning code tycker faktiskt den e lite ball det blir rapp rock trance tack för tycken