Forum > Färdiga produktioner
Perowitch - Came On
Eddi:
Balla ljud och bra takt men kanske liiite för enkelriktat - den swischar förbi bara. :blink:
PEROWITCH:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.12.2011, 23:22:27 ---Balla ljud och bra takt men kanske liiite för enkelriktat - den swischar förbi bara. :blink:
--- Slut citat ---
Jo men de nog sant skall kolla lite på ekona kanske lite över prod.
Harmonica mike:
Ja jag har inget emot sånt här.Tycker att detta är rätt bra.I en video med harlemstuk och ett gäng dansande killar/tjejer från samma ort och tillhörande pimpade bilar samt en sångare - alternativt flera med mer pondus - så kommer miljonerna att börja rulla i rätt riktning.
Läs: The Perowitch way.
Leaden är lite för klen uttrycksmässigt,vilket blir min enda negativa reflektion - annars fullpott.
Mike
PEROWITCH:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.12.2011, 07:08:15 ---Ja jag har inget emot sånt här.Tycker att detta är rätt bra.I en video med harlemstuk och ett gäng dansande killar/tjejer från samma ort och tillhörande pimpade bilar samt en sångare - alternativt flera med mer pondus - så kommer miljonerna att börja rulla i rätt riktning.
Läs: The Perowitch way.
Leaden är lite för klen uttrycksmässigt,vilket blir min enda negativa reflektion - annars fullpott.
Mike
--- Slut citat ---
Tack Mike håller naturligtvis med eftersom man jobbat några dagar med låten kanske man skulle försöka fixa lite mjukare sound på hennes lead i början på refrängerna men du vet när man sitter å klipper å fixar ,spelar och får fram nått som e ok så släpper man det Kul att du gillade det
equality:
Inget jag lyssnar på annars men spännande stycke, det händer saker hela tiden och det är än mer drag när basljuden hottar upp den suggestiva "evighetsrefrängen". Jag tröttnar inte. Säkert hantverk med feeling.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida