Forum > Färdiga produktioner

Perowitch - Came On

<< < (3/4) > >>

PEROWITCH:

--- Citat från: equality skrivet 18.12.2011, 12:31:06 ---Inget jag lyssnar på annars men spännande stycke, det händer saker hela tiden och det är än mer drag när basljuden hottar upp den suggestiva "evighetsrefrängen". Jag tröttnar inte. Säkert hantverk med feeling. 

--- Slut citat ---
Tack equality tycker själv tunga guran lite läcker. Fast jag är trummis den lirade jag bra men de då många gitarrister här så dom skrattar väl tack för tycken perowitch

PEROWITCH:

--- Citat från: Eddi skrivet 17.12.2011, 23:22:27 ---Balla ljud och bra takt men kanske liiite för enkelriktat - den swischar förbi bara. :blink:

--- Slut citat ---
Jo Eddie de som livet swischar förbi ha det eko

hogge:
Nu förväntar sig alla att jag ska skriva: "ja, detta är ju inte riktigt min grej.."
Men jorå.. Det här är ju skitgrymt.. Gillar det enormt...
Och jodå jag är nykter..... Tyvärr!  :wacko:

Men vem är tjejen som sjunger.. Fantastisk röst ju...

PEROWITCH:

--- Citat från: hogge skrivet 20.12.2011, 15:20:07 ---Nu förväntar sig alla att jag ska skriva: "ja, detta är ju inte riktigt min grej.."
Men jorå.. Det här är ju skitgrymt.. Gillar det enormt...
Och jodå jag är nykter..... Tyvärr!  :wacko:

Men vem är tjejen som sjunger.. Fantastisk röst ju...

--- Slut citat ---
T ack Hogge dessvärre e tjejen samplad men men hon finns ju hihi

CunningCode:
Kul spår, tycker det höll hela vägen idémässigt. Trance-aktiga leaden som kommer vid 180 drar ner betyget. På topp placerar jag de sparsmakade verserna. Bra jobbat! Om du inte är less på spåret skulle jag nöta fram "Britney-polish", som någon uttryckte det. Finns definitivt en bra grund att utgå från, bara putsning och pynt kvar!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion