Kontrollrummet

Tråden Färdiga skivor???

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Hej.
Förhoppningsvis kan nån svara mig.. Jag har nu i över ett år försökt få med min platta "For Your Pleasure" under rubriken Färdiga skivor..
Jag har messat adm. flertalet gånger, men han har inte haft tid att lägga in den...
Då är mina frågor/synpunkter:

1. Finns det fler administratörer än TSMalmoe som kan mecka med den tråden?
Om inte...
2. Bör man inte "öppna" den tråden så att medlemmarna själva kan administrera den??

Det enda syftet med varför jag tycker det är viktigt är att det är ett tidsdokument, som allt annat här på KR.
Plattan kom till tack vare KR och dess medlemmar, så det hade varit skoj om den kunde redovisas där.. Likaså omnämns ju också KR på omslaget.
« Senast ändrad: 15.12.2011, 01:09:20 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Hej hogge, det är TSmalmbe med all säkerhet, har du mailat honom på rätt adress?

Kikade in i den kategorin nyligen och tycker att det är både välkommet och på tiden att det fylls på där med bra alster, snart försöker jag bli klar med 1 av 3 projekt och ett litet släpp här!

 :)


Utloggad tsmalmbe

Det är ingen tråd utan en manuellt underhållen html-sida. En egen tråd skulle genast spåra ut, båda layout och innehållsmässigt. Jag skall fundera på en lösning, men problemet var att trots instruktioner vad som behövs och hur det bör skickas fick/får jag in en massa grejer som jag sen får jobba på i timtal - länkar, bilder av fel storlek etc etc etc

Detta som allmänt svar, jag ber om ursäkt att jag inte fått till stånd det här med hoggges skiva. Svaret var interiktat dit.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Hej & tack för bra svar...
Jag förstår att Du har ont tid - jag har själv haft flertalet forum och vet hur det kan vara.. Jag ville bara belysa att kanske inte hela ansvaret skulle ligga på Dig där??

Kanske borde det finnas ett formulär där man själv kan knappa in all info och sen kan Du bara kontrollera och godkänna publicering?

Nåväl. det blir nog bra...
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez