Kontrollrummet

Hur FAN laddar man upp demos på denna sida!!?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Blade Runner

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 129
    • Visa profil
Letar å letar efter var man laddar upp sina demos men hittar inget logiskt ställe! Verkar jävligt idiotiskt att en site som har med demos att göra gör det svårt att ladda upp sina låtar!! :angry:
I want to sleep under friendlyfire


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Gå till kategorin färdiga eller halvfärdiga demos, skapa nytt ämne, välj "fler alterntiv" och ladda upp din låt. Detta är ingen regelrätt demosajt utan ett forum där man diskuterar musik och har möjligheten att även ladda upp låtar för att få hjälp och kritik.

Ska jag komma hem till dig och hjälpa dig, kanske servera allt på ett silverfat  ;)

Vi syns hörru!!
« Senast ändrad: 13.12.2011, 22:44:24 by jonnerstone »


Utloggad Blade Runner

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 129
    • Visa profil
Tackar å bockar!! Det förklarar en hel del!! Men du kan gärna komma med silverfat åsså  ;)
I want to sleep under friendlyfire


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil

Utloggad tsmalmbe

Kanske använda sig av sökfunktionen med de magiska orden "ladda upp demo" --> resultat nummer 2.

Kritik är kritik, men den kan framföras - också på denna avdelning av forumet - på flere sätt.

Thomas



.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Letar å letar efter var man laddar upp sina demos men hittar inget logiskt ställe! Verkar jävligt idiotiskt att en site som har med demos att göra gör det svårt att ladda upp sina låtar!! :angry:

Välkommen Blade Runner!
Vilken dundrande entré du gör. Har du hört talas om kontrollrummet förut? Hur hittade du hit? Nån som tipsat dig kanske?

Helt OK om du presenterar dig lite, vad för typ av musik du gör och lite vad du vill presentera.

Jag upplever att basgitarren är lite stressad eller aningen osynkad, då den kommer in.
Och slutet skulle gärna fixas bättre. Men jag älskar mellotronstråkar.
http://www.myspace.com/576728366/music/songs/kumphawapi-mp3-85825317


« Senast ändrad: 14.12.2011, 00:06:41 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google