Kontrollrummet

Diskussionen kring Rygg Duncan Club (del 172)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Jisses & fan va ni tjötar om småskit i vanlig ordning... :lol:...lägg tid+energi på att rösta istället***
« Senast ändrad: 08.12.2011, 00:59:26 by tsmalmbe »


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jisses & fan va ni tjötar om småskit i vanlig ordning... :lol:...lägg tid+energi på att rösta istället***
Se vad lite tjat kan göra :lol:
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
:rolleyes: skyll på mig för jag är den skyldige känner jag...skönt att kunna få diktera festivalregler utan att ens delta  :lol:
nej men skämt åsido det är väl roligare med lite anonymitet så man får gissa annars är ju allt rätt givet och trist om samma lilla inbördes klubb jämt ska veta exakt vem som gjort vad etc...
Lite tråkigt att du alltid ska återkomma till ngn slags inbördes klubb osv. När jag frågade dig vad du var orolig för (inför denna tävling i annan tråd) så sa du att du inte var orolig för nåt alls. MEN det måste vara en fix idé om inbördes ryggdunkarklubbar hit och dit...man undrar ju!

Så här sa du inför tävlingen i den tråden:
Do it anonymous once and for all please Mr.Knowland otherwise the small but isolated cell here will know everything beforehand and vote like the true back-fokkers they are and will always be...

Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Vaffalls---GURAN vad är egentligen ditt problem här???

Gräv ner din sunkiga attityd snabbt som katten för bövelen, det är väl inget nytt eller hemligt att k-rummet består av en liten klubb medlemmar, fattar du inte det så ta en titt på statistik och dagliga inlägg av sammma gubbs hela tiden...

Vill du hänga ut mig för att jag var en av dom som tycket man skulle ha anonyma insända bidrag så slåss du mot väderkvarnar min vän...lägg ner annars kan man ju UNDRA?????????????????????


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Vaffalls---GURAN vad är egentligen ditt problem här???
Gräv ner din sunkiga attityd snabbt som katten för bövelen, det är väl inget nytt eller hemligt att k-rummet består av en liten klubb medlemmar, fattar du inte det så ta en titt på statistik och dagliga inlägg av sammma gubbs hela tiden...
Vill du hänga ut mig för att jag var en av dom som tycket man skulle ha anonyma insända bidrag så slåss du mot väderkvarnar min vän...lägg ner annars kan man ju UNDRA?????????????????????
Sorry att du tar illa vid dig - det var inte meningen. Trodde bara att du stod för det du skriver.
Ena sekunden är du inte orolig sedan går du igång med ryggdunkarklubbar. Ja - det finns en grupp som ofta förekommer i inlägg men det beror enligt mig på att de är aktiva. Andra väljer att inte vara aktiva. Således inga back-fokkers, enligt mig...men vi ska inte tynga en annars trevlig tråd med galla

Ha det gott
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Vaffalls---GURAN vad är egentligen ditt problem här???

Gräv ner din sunkiga attityd snabbt som katten för bövelen, det är väl inget nytt eller hemligt att k-rummet består av en liten klubb medlemmar, fattar du inte det så ta en titt på statistik och dagliga inlägg av sammma gubbs hela tiden...

Vill du hänga ut mig för att jag var en av dom som tycket man skulle ha anonyma insända bidrag så slåss du mot väderkvarnar min vän...lägg ner annars kan man ju UNDRA?????????????????????
Jo det är nog helt riktigt att det är ett fåtal som skriver i trådarna i jämförelse med antalet medlemmar. Ofrånkomligt blir det också så att man uppmuntrar varandra på olika sätt när det gäller den musik som skapas. Jag ser inget fel i det. Dock är det så att trots att vi har musiken som gemensam nämnare så har vi olika musiksmaker och när det gäller festivalröstningar så tror jag att alla gör som jag låter musiken tala snarare än vilka vänskapsband man har - så där är jag rätt så övertygad om att du drar fel slutsatser Mr A.
Du vet väl ganska väl vilka jag diskuterar mest med - kolla min röstning är du snäll!
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Vaffalls---GURAN vad är egentligen ditt problem här???

Gräv ner din sunkiga attityd snabbt som katten för bövelen, det är väl inget nytt eller hemligt att k-rummet består av en liten klubb medlemmar, fattar du inte det så ta en titt på statistik och dagliga inlägg av sammma gubbs hela tiden...

Vill du hänga ut mig för att jag var en av dom som tycket man skulle ha anonyma insända bidrag så slåss du mot väderkvarnar min vän...lägg ner annars kan man ju UNDRA?????????????????????
Jo det är nog helt riktigt att det är ett fåtal som skriver i trådarna i jämförelse med antalet medlemmar. Ofrånkomligt blir det också så att man uppmuntrar varandra på olika sätt när det gäller den musik som skapas. Jag ser inget fel i det. Dock är det så att trots att vi har musiken som gemensam nämnare så har vi olika musiksmaker och när det gäller festivalröstningar så tror jag att alla gör som jag låter musiken tala snarare än vilka vänskapsband man har - så där är jag rätt så övertygad om att du drar fel slutsatser Mr A.
Du vet väl ganska väl vilka jag diskuterar mest med - kolla min röstning är du snäll!

Hej Eddi jag väljer att svara på ditt inlägg eftersom Gurano plötsligt gräver upp någon slags stridsyxa som jag inte haft för avsikt att hålla i här...

Det är inget fel på detta forum och det inhiberade kompisgänget (förutom 1 miljon grejor men det skiter vi i nu ;-) och jag vill härmed avsluta med att förklara att jag har inte dragit några som helst slutsatser så vilka slutsaster skulle då vara fel, allt jag gjorde var att propsa på anonymitet vilket man även gjort tidigare, dessa öppna festivaler är ett senare påfund och jag är inte RÄDD för något sådant heller det är ju för fan löjeväckande att läsa stollar som Guranos kommentarer!!!

Nu röstar vi på och har kul istället, ryggdunkare i alla länder***

 ;)


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hej Eddi jag väljer att svara på ditt inlägg eftersom Gurano plötsligt gräver upp någon slags stridsyxa som jag inte haft för avsikt att hålla i här...
Det är inget fel på detta forum och det inhiberade kompisgänget (förutom 1 miljon grejor men det skiter vi i nu ;-) och jag vill härmed avsluta med att förklara att jag har inte dragit några som helst slutsatser så vilka slutsaster skulle då vara fel, allt jag gjorde var att propsa på anonymitet vilket man även gjort tidigare, dessa öppna festivaler är ett senare påfund och jag är inte RÄDD för något sådant heller det är ju för fan löjeväckande att läsa stollar som Guranos kommentarer!!!
Nu röstar vi på och har kul istället, ryggdunkare i alla länder***
 ;)
Hade tänkt släppa detta men när du kallar mig stolle utan att begripa att det är du som hela tiden insinuerar genom att skriva back-fokkers och inbördes klubbar.. hmm undra vem som är stolle i sammanhanget!
/Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Nu ska vi vara snälla!  :)
/Asti t.f. Schnellkopf
« Senast ändrad: 07.12.2011, 16:38:02 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Angrod

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 542
    • Visa profil
Småstollar är vi allihopa, allihopa, allihopa! (Känd julmelodi, med nydanande text)  :D

Vi är väl mer eller mindre kompisar med alla här på forumet? Jag ser det mer som att de som man är mer kompisar med, ställer man kanske högra krav på och röstar inte på dem, av den anledningen att man vet att de kan bättre och man förväntar sig lite mer. Men gör de nåt riktigt bra dunkar man deras ryggar kanske lite extra? Är jag helt ute och cyklar? :o
Rock'nRoll is more then just to Rock'nRoll


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Nu ska vi vara snälla!  :)
/Asti t.f. Schnellkopf

Ja precis vad jag tycker men herr Blitzkopf Guarana har tyvärr fått smolk i sin bägare och bestämt sig för att helt oprovocerat fyra av inkvisitionens salvor just när vi hade så trevligt, som gammal kättare kan jag sålunda icke tiga fast jag bör vända rumpan till och avfyra lite Guave som motgift...


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Ja precis vad jag tycker men herr Blitzkopf Guarana har tyvärr fått smolk i sin bägare och bestämt sig för att helt oprovocerat fyra av inkvisitionens salvor just när vi hade så trevligt, som gammal kättare kan jag sålunda icke tiga fast jag bör vända rumpan till och avfyra lite Guave som motgift...
Japp det kommer bara skit ur dig verkar det som :D
Ha det gott
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Ja precis vad jag tycker men herr Blitzkopf Guarana har tyvärr fått smolk i sin bägare och bestämt sig för att helt oprovocerat fyra av inkvisitionens salvor just när vi hade så trevligt, som gammal kättare kan jag sålunda icke tiga fast jag bör vända rumpan till och avfyra lite Guave som motgift...
Japp det kommer bara skit ur dig verkar det som :D
Ha det gott
/G

WTF ta och rensa ögonen och öronen nu vetja och vet skäms för att du börjar tjafsa utan orsak din lille bråkmakare där, saknar du tutte månne???

Vad jag kan se så var det jättefin stämning i denna tråden tills du dök upp och hoppade på mig idag, ärt min heliga skit i andakt och evighet amen***  :)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Nu tycker jag vi koncentrerar oss på att behålla den här tråden som en ren röstningstråd (ska själv försöka låta bli tramsiga kommentarer :rolleyes:)
och genomför röstningen fram till söndag i en positiv och vänskaplig anda!  :)
/Asti t.f. positiv vän
« Senast ändrad: 07.12.2011, 17:21:04 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Nu tycker jag vi koncentrerar oss på att behålla den här tråden som en ren röstningstråd
och genomför röstningen fram till söndag i en positiv och vänskaplig anda!  :)
/Asti t.f. positiv vän
För alla andras skull låter jag detta bero
Ha det gott
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Nu tycker jag vi koncentrerar oss på att behålla den här tråden som en ren röstningstråd
och genomför röstningen fram till söndag i en positiv och vänskaplig anda!  :)
/Asti t.f. positiv vän
För alla andras skull låter jag detta bero
Ha det gott
/G

Vad bra att du till slut inser detta då, som sagt då Herr Skenhelig backstabber det kunde du ju ha tänkt på liiite tidigare...
Ha det gott
Idi Amin


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
:)

Har följt er diskussion och kan inte tsm eller chroma rensa bort all of-topic-inlägg i tråden? Inte för att den inte var intressant ;) , men den hör inte hemma i röstningstråden.

Skickar detta till chroma/tsm.
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
:)

Har följt er diskussion och kan inte tsm eller chroma rensa bort all of-topic-inlägg i tråden? Inte för att den inte var intressant ;) , men den hör inte hemma i röstningstråden.

Skickar detta till chroma/tsm.

Instämmer till fullo, vi får väl hålla lite röstningsdisciplin till mans här nu, även om det var roligt innan GnuArne kom och ställde till skiten... :D


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Lägg ner nu för faan. Någon slänger skit på folk och försöker sen spela skenhelig och ge andra skulden.
Ingen är så dum att dom tror dig. Ursäkta ni andra men jag kan inte hålla käft längre, då nån är så tjatig - som en förpubertal finnig snorunge på tretton år.

Lägg ner den attityden! Släng inte skit på andra! Vi andra (jag i alla fall) uppskattar då vi alla levererar kvalité.
Gurano är vit som snö och jag kan inte hålla tyst då nån försöker skita ner nån annan.

Så var det sagt.
« Senast ändrad: 07.12.2011, 19:12:07 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Jag inväntar röstningar här :ph34r: :)
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Lägg ner nu för faan. Någon slänger skit på folk och försöker sen spela skenhelig och ge andra skulden.
Ingen är så dum att dom tror dig. Ursäkta ni andra men jag kan inte hålla käft längre, då nån är så tjatig - som en förpubertal finnig snorunge på tretton år.

Lägg ner den attityden! Släng inte skit på andra! Vi andra (jag i alla fall) uppskattar då vi alla levererar kvalité.
Gurano är vit som snö och jag kan inte hålla tyst då nån försöker skita ner nån annan.

Så var det sagt.

Ja ni övriga ser ju själv vad infekterat detta är, jag har inte varit skenhelig eller kastat skit, det är bara att läsa om mina röstningar och överiga inlägg
INNAN GURANO började tjafsa helt oprovocerat, du verkar ha fått det mesta om bakfoten bara för att du är bundis med GURANO, här ser man tydligt effekterna
av klubben för inbördes beundran fan vad du är patetisk Max som går på på detta vis klart kränkande, jag tycker alla gjort bra ifrån sig det handlar
överhuvudtaget inte om det här...herregud vad du är bra och snabb på att fördöma mig, jävla äschelhål som tror du är forumryttare nr. 1!!!!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Mr A vid två tillfällen (nedan) i dina inlägg hänvisar du till den inbördes klubben fast på olika språk - det är det som Gurano (inte GnuArne eller Stolle) har reagerat emot på ett hyggligt snällt sätt varvid du har virvlat upp i någon slags hysteri - kan vara ganska skoj ibland men kanske inte i det här sammanhanget. För det första förstör det tråden för det andra skrämmer det bort eventuellt nya medlemmar vilket INTE är bra då vi behöver bli fler för att få lite mer dynamik på forumet och kanske ännu fler låtar att tycka till om och det är ju liksom därför vi är här.  
När sådant här övergår till personliga angrepp som det dessvärre gör från alla parter) så blir det en lite ond cirkel som inte leder framåt. Det kanske hade varit bättre om du Mr A läst det du skrivit och lite försiktigt hade medgett att delar av dina inlägg inte var riktigt genomtänkta. Det funkar liksom inte att ge sig på den ena efter den andre - försök ta till dig lite självinsikt istället.

Någon föreslog att det skulle rensas i tråden och det hoppas jag också blir av inklusive detta inlägg. Förslag gör en tråd med "Spy Galla Alla" på Off Topic eller så så slipper i alla fall tillfälliga gäster få en felaktig uppfattning om vad KR egentligen står för.

Om du tycker att jag tar i alldeles för mycket här Mr A så PM:a mig gärna så fortsätter vi diskussionen där. Jag tycker att du har bevisat sedan du kom tillbaka från grodland att du har mycket att ge på KR och så skulle jag vilja att det fortsätter - inte så här.

:rolleyes: skyll på mig för jag är den skyldige känner jag...skönt att kunna få diktera festivalregler utan att ens delta  :lol:
nej men skämt åsido det är väl roligare med lite anonymitet så man får gissa annars är ju allt rätt givet och trist om samma lilla inbördes klubb jämt ska veta exakt vem som gjort vad etc...
Lite tråkigt att du alltid ska återkomma till ngn slags inbördes klubb osv. När jag frågade dig vad du var orolig för (inför denna tävling i annan tråd) så sa du att du inte var orolig för nåt alls. MEN det måste vara en fix idé om inbördes ryggdunkarklubbar hit och dit...man undrar ju!

Så här sa du inför tävlingen i den tråden:
Do it anonymous once and for all please Mr.Knowland otherwise the small but isolated cell here will know everything beforehand and vote like the true back-fokkers they are and will always be...

Gurano
« Senast ändrad: 07.12.2011, 20:33:29 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Mr A vid två tillfällen (nedan) i dina inlägg hänvisar du till den inbördes klubben fast på olika språk - det är det som Gurano (inte GnuArne eller Stolle) har reagerat emot på ett hyggligt snällt sätt varvid du har virvlat upp i någon slags hysteri - kan vara ganska skoj ibland men kanske inte i det här sammanhanget. För det första förstör det tråden för det andra skrämmer det bort eventuellt nya medlemmar vilket INTE är bra då vi behöver bli fler för att få lite mer dynamik på forumet och kanske ännu fler låtar att tycka till om och det är ju liksom därför vi är här.  
När sådant här övergår till personliga angrepp som det dessvärre gör från alla parter) så blir det en lite ond cirkel som inte leder framåt. Det kanske hade varit bättre om du Mr A läst det du skrivit och lite försiktigt hade medgett att delar av dina inlägg inte var riktigt genomtänkta. Det funkar liksom inte att ge sig på den ena efter den andre - försök ta till dig lite självinsikt istället.

Någon föreslog att det skulle rensas i tråden och det hoppas jag också blir av inklusive detta inlägg. Förslag gör en tråd med "Spy Galla Alla" på Off Topic eller så så slipper i alla fall tillfälliga gäster få en felaktig uppfattning om vad KR egentligen står för.

Om du tycker att jag tar i alldeles för mycket här Mr A så PM:a mig gärna så fortsätter vi diskussionen där. Jag tycker att du har bevisat sedan du kom tillbaka från grodland att du har mycket att ge på KR och så skulle jag vilja att det fortsätter - inte så här.

:rolleyes: skyll på mig för jag är den skyldige känner jag...skönt att kunna få diktera festivalregler utan att ens delta  :lol:
nej men skämt åsido det är väl roligare med lite anonymitet så man får gissa annars är ju allt rätt givet och trist om samma lilla inbördes klubb jämt ska veta exakt vem som gjort vad etc...
Lite tråkigt att du alltid ska återkomma till ngn slags inbördes klubb osv. När jag frågade dig vad du var orolig för (inför denna tävling i annan tråd) så sa du att du inte var orolig för nåt alls. MEN det måste vara en fix idé om inbördes ryggdunkarklubbar hit och dit...man undrar ju!

Så här sa du inför tävlingen i den tråden:
Do it anonymous once and for all please Mr.Knowland otherwise the small but isolated cell here will know everything beforehand and vote like the true back-fokkers they are and will always be...

Gurano

Vad jag inte kan förstå är varför Gurano väljer att dra upp ett flera veckor gammalt inlägg och kasta den i ansiktet på mig mitt i en trevlig & humoristisk konversation???
Jag har inte klankat ner på någon av er men fan vad Gurano och Max tog i så de sket på sig idag, klar som fan att man blir förbannad...jag står fast vid mina röster och hoppas bäste man vinner men lämnar er fr.o.m nu för detta liknar bara skit och pajaseri, ha det gott alla ni som jag respekterar dvs resten på forumet!!!

 <_<  med sur eftersmak till dig Gurano och MaxB som i B-snubbe, slicka varann i arslet tills ni storknar!!!!


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea

Vad jag inte kan förstå är varför Gurano väljer att dra upp ett flera veckor gammalt inlägg och kasta den i ansiktet på mig mitt i en trevlig & humoristisk konversation???



Tro't eller ej men jag håller faktiskt med dig  :) Förstod inte heller Guranos agenda där med att citera ett inlägg av dig från en gammal tråd, det var lite som att be om trubbel. Har man problem med att nån tycker att det är en ryggdunkarklubb så kan man väl ta upp det i en av dom otaliga trådar som behandlar detta ämne, och där om man vill, citera gamla kommentarer från andra trådar som känns relevanta.
-
Asti: Om nu inte nån moderator redigerar tråden, så rekommenderar jag dig att skapa en ny röstningstråd där du kopierar och klistrar in alla röstningsresultat från denna tråden, därefter döper du om den här tråden till nåt annat mer talande  :)  Inte så kul nämligen för dom  som vill rösta och läsa röster att skrolla igenom en massa skitsnack.

Micke t.f. inflikare
« Senast ändrad: 07.12.2011, 23:04:01 by jonnerstone »


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Ja, det var inte speciellt smart av MaxB att skriva nåt, och inte av Eddi heller. DISKUTERA INTE MER I TRÅDEN NÄR DEN URARTAT!!!! :)

INväntar rensning av tråden av tsm eller chroma.
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ja, det var inte speciellt smart av MaxB att skriva nåt, och inte av Eddi heller. DISKUTERA INTE MER I TRÅDEN NÄR DEN URARTAT!!!! :)

INväntar rensning av tråden av tsm eller chroma.
Jag har ju stor lust att ge ett genmäle på detta men låter väl bli då....
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Tro't eller ej men jag håller faktiskt med dig  :) Förstod inte heller Guranos agenda där med att citera ett inlägg av dig från en gammal tråd, det var lite som att be om trubbel. Har man problem med att nån tycker att det är en ryggdunkarklubb så kan man väl ta upp det i en av dom otaliga trådar som behandlar detta ämne, och där om man vill, citera gamla kommentarer från andra trådar som känns relevanta.
-
Asti: Om nu inte nån moderator redigerar tråden, så rekommenderar jag dig att skapa en ny röstningstråd där du kopierar och klistrar in alla röstningsresultat från denna tråden, därefter döper du om den här tråden till nåt annat mer talande  :)  Inte så kul nämligen för dom  som vill rösta och läsa röster att skrolla igenom en massa skitsnack.

Micke t.f. inflikare
Hade tänkt skippa fler inlägg ang detta men för att förtydliga så kan jag bara tillägga att jag drog igång det hela efter ett inlägg från MrA gjort idag i denna tråd, där MrA återigen hänvisar till inbördesklubb, därefter tog jag upp vad han sa i den andra tråden (som även gällde denna tävling). Bara så att ni vet det. Nu tänker jag inte polemicera mer ang detta.
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Tro't eller ej men jag håller faktiskt med dig  :) Förstod inte heller Guranos agenda där med att citera ett inlägg av dig från en gammal tråd, det var lite som att be om trubbel. Har man problem med att nån tycker att det är en ryggdunkarklubb så kan man väl ta upp det i en av dom otaliga trådar som behandlar detta ämne, och där om man vill, citera gamla kommentarer från andra trådar som känns relevanta.
-
Asti: Om nu inte nån moderator redigerar tråden, så rekommenderar jag dig att skapa en ny röstningstråd där du kopierar och klistrar in alla röstningsresultat från denna tråden, därefter döper du om den här tråden till nåt annat mer talande  :)  Inte så kul nämligen för dom  som vill rösta och läsa röster att skrolla igenom en massa skitsnack.

Micke t.f. inflikare
Hade tänkt skippa fler inlägg ang detta men för att förtydliga så kan jag bara tillägga att jag drog igång det hela efter ett inlägg från MrA gjort idag i denna tråd, där MrA återigen hänvisar till inbördesklubb, därefter tog jag upp vad han sa i den andra tråden (som även gällde denna tävling). Bara så att ni vet det. Nu tänker jag inte polemicera mer ang detta.
/G

Jo det har framgått hela tiden, frågan var varför, och vari låg vinsten? Mr.A förklarade ju bara varför han ville ha en anonym festival.

Dessutom är det väl en väsentlig skillnad på en inbördes klubb och en ryggdunkar-klubb. Finns väl ingen negativ klang i "inbördes" Vi e ju en liten klubb här på KR, iaf vi som e mest aktiva, vi är ju inte så himla många. Hade han skrivet klubben för inbördes beundran
så hade det ju varit lite negativt. Jag tycker iaf det är trevligt att tillhöra en sådan exclusiv klubb som KR  :wub:

Nåja, det är inte viktigt. Kändes bara lite onödigt att dra gång en meningslös debatt i en sån här tråd. Du vet ju att Mr.A är lättstött  :)

Micke t.f. dumskalle
« Senast ändrad: 08.12.2011, 00:13:08 by jonnerstone »


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea

Utloggad robblar

  • Pang pang
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 549
  • Slaskis
    • Visa profil
    • BLiB.no
Nja... KR har jo eksistert noen år nå...
Ble sikkert startet som en ryggdunkerklubb da vettu...  B)
- robert


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
 
Tro't eller ej men jag håller faktiskt med dig  :) Förstod inte heller Guranos agenda där med att citera ett inlägg av dig från en gammal tråd, det var lite som att be om trubbel. Har man problem med att nån tycker att det är en ryggdunkarklubb så kan man väl ta upp det i en av dom otaliga trådar som behandlar detta ämne, och där om man vill, citera gamla kommentarer från andra trådar som känns relevanta.
-
Asti: Om nu inte nån moderator redigerar tråden, så rekommenderar jag dig att skapa en ny röstningstråd där du kopierar och klistrar in alla röstningsresultat från denna tråden, därefter döper du om den här tråden till nåt annat mer talande  :)  Inte så kul nämligen för dom  som vill rösta och läsa röster att skrolla igenom en massa skitsnack.

Micke t.f. inflikare
Hade tänkt skippa fler inlägg ang detta men för att förtydliga så kan jag bara tillägga att jag drog igång det hela efter ett inlägg från MrA gjort idag i denna tråd, där MrA återigen hänvisar till inbördesklubb, därefter tog jag upp vad han sa i den andra tråden (som även gällde denna tävling). Bara så att ni vet det. Nu tänker jag inte polemicera mer ang detta.
/G

Jo det har framgått hela tiden, frågan var varför, och vari låg vinsten? Mr.A förklarade ju bara varför han ville ha en anonym festival.

Dessutom är det väl en väsentlig skillnad på en inbördes klubb och en ryggdunkar-klubb. Finns väl ingen negativ klang i "inbördes" Vi e ju en liten klubb här på KR, iaf vi som e mest aktiva, vi är ju inte så himla många. Hade han skrivet klubben för inbördes beundran
så hade det ju varit lite negativt. Jag tycker iaf det är trevligt att tillhöra en sådan exclusiv klubb som KR  :wub:

Nåja, det är inte viktigt. Kändes bara lite onödigt att dra gång en meningslös debatt i en sån här tråd. Du vet ju att Mr.A är lättstött  :)

Micke t.f. dumskalle

Bra :wub:
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Eftersom den här tråden har vissa kopplingar till röstningstråden för Forumfestival 20
kanske vi skulle kopiera in denna tråden i röstningstråden....?  :unsure:
/Asti t.f. trådsamordnare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Eftersom den här tråden har vissa kopplingar till röstningstråden för Forumfestival 20
kanske vi skulle kopiera in denna tråden i röstningstråden....?  :unsure:
/Asti t.f. trådsamordnare

Anar jag en viss en ironi här...... :rolleyes: :D


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Eftersom den här tråden har vissa kopplingar till röstningstråden för Forumfestival 20
kanske vi skulle kopiera in denna tråden i röstningstråden....?  :unsure:
/Asti t.f. trådsamordnare

 :lol:
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Jaha, då var röstningstråden ånyo besudlad med väldigt icke relevanta inlägg...    :wacko:   

För att dra mitt strå till stacken (har verkligen fått käääämpa med att inte göra ngt. inlägg i affekt!) så
verkar det nu som om MrA tror att han helt oprovocerat har blivit angripen av de onda forumtrollen
Gurano och MaxB med visst medhåll från främst Jonnerstone.   Jag vill (med risk för att jag också blir
anklagad för att vara med i RCD, om jag inte redan är det) klargöra att jag i allra högsta grad förstår
och dessutom håller med Gurano samt även MaxB i samtliga deras inlägg.  Förstår inte hur man kan
tolka det på något annat sätt.  Dessa två har i mitt tycke även ödmjukt låtit plumpa påhopp bero,
bara för att i nästa inlägg på nytt fått verbala hurringar från MrA. Inte bra.   
Jag tycker att MrA också borde tagga ner och vara mer försiktig med sina målande beskrivningar
av sina forumkamrater som han för tillfället är i  meningskiljaktigheter med, då denne definitivt
har förmågan att annars skriva relevanta och intressanta inlägg.  /JEH
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed