Forum > Färdiga produktioner
MaxB and Matteman - Samarbete över gränser
MaxB:
--- Citat från: 91:an skrivet 27.12.2011, 21:14:46 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 25.12.2011, 19:40:36 ---Man är jultrött. Arbetade med det här under första halvan av dagen frukost kl 15 sen arbete i stallet nån timme innan mat och ett glas vin. Nu är jag helt slut, eller... jultrött, skulle man kunna säga. Tar en chokladbit till och undrar hur jag ska orka något mer.
--- Slut citat ---
Trallvänlig låt (bra!) och skulle jag få önska så skulle hela kören falla in i refrängen Samarbeten... osv kan med fördel vara hel fotbollskör! Unisont, ej stämmor alltså.
--- Slut citat ---
Jag skulle aldrig tagit den där sista chokladbiten. Däckade totalt kl 19 på juldagen och vaknade mitt i natten till hemska tjut runt stugknuten. Det var Dagmar Storm som skakade och ruskade om huset. Hon tog elen också. Strömlöst ett dygn.
Det är en bra idé att ha unisona körer. Jag skulle bli glad om du vill testa att sjunga in några och skicka. Har du tid eller kan du ta dig tid? Ska också be Matteman att sjunga in.
Vi tre blir ett fotbollslag som heter duga! :)
91:an:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.12.2011, 07:49:40 ---
Det är en bra idé att ha unisona körer. Jag skulle bli glad om du vill testa att sjunga in några och skicka. Har du tid eller kan du ta dig tid? Ska också be Matteman att sjunga in.
Vi tre blir ett fotbollslag som heter duga! :)
--- Slut citat ---
Nu har jag aldrig varit på fotbollsmatch, utom på egna barns, och än mindre sjungit i fotbollskör men nån gång ska väl vara den första. :D Vilket Bpm går låten i?
MaxB:
Alla dessa svåra frågor :lol:
Kommer inte ihåg och är på jobbet nu. Hoppas det går bra om jag återkommer med det.
MaxB:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.12.2011, 15:29:35 ---Alla dessa svåra frågor :lol:
Kommer inte ihåg och är på jobbet nu. Hoppas det går bra om jag återkommer med det.
--- Slut citat ---
86 bpm har skickat PM med länk
MaxB:
Tack 91:an för körerna! Har spridit ut fyra "fylliga" 91:an från vänster till höger. Har också mixat upp blåset i volym efter tidigare önskemål.
2012-01-01 Matteman har bidragit med mera blås från Roland JV-2080 idag (numera tre spår från blåssektionen)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida