Forum > Färdiga produktioner

Nille - Walkin'

<< < (5/5)

Nille:
Tackar grabbar, ska genast slå ett getöga på orgeln, drog på lite dist på den så det är nog den som spökar

MaxB:

--- Citat från: Nille skrivet 30.11.2011, 19:57:24 ---Tackar grabbar, ska genast slå ett getöga på orgeln, drog på lite dist på den så det är nog den som spökar

--- Slut citat ---

Jag gissar nån drawbar i högre registret som ger svängningar i en attans hastighet så att det låter illa... värt att kolla... är det B4?

Nille:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.11.2011, 20:27:17 ---
--- Citat från: Nille skrivet 30.11.2011, 19:57:24 ---Tackar grabbar, ska genast slå ett getöga på orgeln, drog på lite dist på den så det är nog den som spökar

--- Slut citat ---

Jag gissar nån drawbar i högre registret som ger svängningar i en attans hastighet så att det låter illa... värt att kolla... är det B4?

--- Slut citat ---

Nä ja tänkte inte ens på att använda b4an i all stress när jag gjorde låten, tog första bästa i colossus pluggen och så la ja på en risig cubase dist.
Ska ta och byta ut den helt när jag är hemma och pillar igen

CunningCode:
Helsnyggt spår, både produktion och musikaliskt. Fantastiskt bra röst och behandling av den.

Jag skulle inte kunnat gissa att det var ett hastjobb. Hatten av!

hogge:
Grymt proffsigt (as usual). Gillar låten helskarpt också, även om det mestadels är Din fantastiska röst som drar upp betyget..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion